פניני. פושט את האדום



שכנים שכנים
ספסל ,05/01/2009

גיא פניני, ששוחרר לאחרונה מז'לז'ניק הסרבית, חתם עד סוף העונה בקראבנוס, אלופת האי השכן המשתתפת בגביע האתגר האירופי. ישתף בשורותיה פעולה עם ג'יי סטרייט וג'רט הארט ששיחקו בעבר בגבעת שמואל.

שבוע בלבד לאחר ששוחרר מז'לז'ניק, מצא היום גיא פניני בית חדש. הפורוורד, ששמר בימים על כושר משחק בעירוני ר"ג, ואינו מורשה לשחק העונה בארץ עקב הסיכום עם הפועל ירושלים, חתם בקראבנוס עד תום העונה.

הקבוצה בה אימן עדי אזולאי בעבר זכתה באליפות ראשונה בשנה שעברה אחרי בצורת של שבע שנים, אך איבדה את הגביע אחרי שלוש זכיות רצופות. בקבוצה, שמשתתפת באופן קבוע בגביעי אירופה, משחקים ג'יי סטרייט וג'ארט הארט הבריטי, ששיחקו בעבר בגבעת שמואל, וכן למאר גריר האמריקאי, באריסה קראסיץ' הבוסני ומאטה סקלין הסנטר הקרואטי המזדקן.

אחרי עשרה מחזורים, מדורגת קראבנוס במקום השני בליגה המקומית עם מאזן 2:8 אחרי א.א.ל לימאסול שהפסידה רק פעם אחת. בעונה שעברה, בכיכובו של שחקן גליל עליון ובנטון טרוויזו לשעבר, בראינט סמית', ניצחה הקבוצה את אפועל ניקוסיה 66:71 במשחק החמישי והמכריע בגמר הפלייאוף וזכתה באליפות.

הפורוורד הישראלי, שישוב בסוף העונה ויצטרף למכבי ת"א איתה הוא חתום לשלוש השנים הבאות, עשוי לפגוש עוד העונה את האקסית הפועל ירושלים. קראבנוס משתתפת בגביע האתגר האירופי בו לוקחים חלק האדומים, אך מדורגת כרגע אחרונה בבית ב', כאשר רק במחזור הקודם השיגה ניצחון בכורה. רק אם תנצח בשני משחקיה הבאים מול טולון ואוראל גרייט תוכל להעפיל לשלב הבתים הבא במפעל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();