בושינסקי, היחידה שממשיכה
צילום: מוטי קלינגר




מינויים לנבחרות הצעירות
ספסל ,29/12/2008

איגוד הכדורסל עוד לא התפנה לאשר רשמית את המלצותיה של וועדת הנשים שהתקבלו לפני כחודש, אבל הגיע הזמן לפרסם את מה שכולם יודעים. דליה בושינסקי תמשיך בעתודה, עדני דגן מונה למאמן הנערות, ורפי בוגטין יאמן את הקדטיות.
אילת תארח את אליפות הנערות

'ספסל' שואל - איך בוחרים מאמנים?


המלצותיה של וועדת הנשים בנוגע למאמני הנבחרת הצעירות הובאו לאישור הפורמאלי של איגוד הכדורסל וטרם התקבלה הודעה על אישורן, אך מדובר בהליך פורמאלי. הנבחרת היחידה בה לא הוחלף כל הצוות היא נבחרת העתודה, אותה תמשיך לאמן דליה בושינסקי, המאמנת הראשית של מכבי אשדוד בשלוש השנים האחרונות, שאימנה את הנבחרת בקיץ האחרון. עוזר המאמנת החדש הוא רועי אייזנברג, מאמן בני יהודה, ששימש לפני שנתיים כעוזר בנבחרת הנערות.

למאמן הראשי של נבחרת הנערות מונה עדני דגן, המאמן הראשי של מכבי רמת חן שחזר לכדורסל הנשים אחרי שש שנות היעדרות ואימן לאחרונה נערות ב2001. עוזר המאמן שלו יהיה ויטו גיליץ', שהיה עוזר מאמן נבחרת העתודה לפני שנה. דגן וגיליץ' מקבלים את הנבחרת בשנה בה אליפות הנערות (דרג ב') תתקיים באילת, ומחליפים את גלית מוסאי ועמית הלמן שאימנו את הנבחרת בקיץ האחרון. זו השנה החמישית ברציפות בה מוחלף המאמן הראשי בנבחרת הנערות.

בנבחרת הקדטיות רפי בוגטין מונה למאמן הראשי, במקומו של רוני קאן שאימן את הנבחרת בשלוש השנים האחרונות. בוגטין משמש בשנים האחרונות כעוזר מאמן באלקטרה רמת השרון, ואימן בעבר נבחרות צעירות. העוזר שלו יהיה עמית הלמן, שהיה עוזר המאמנת בנבחרת הנערות בקיץ האחרון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();