עדני דגן
צילום: מוטי קלינגר




אילת תארח את אליפות הנערות
ספסל ,29/12/2008

לאחר שישראל נבחרה לארחת את אליפות אירופה נערות דרג ב' 2009, איגוד הכדורסל קבע כי המשחקים יערכו באילת בין ה-2 ל-12 ביולי. 18 נבחרות ינחתו בעיר הדרומית בתחילת יולי וישתתפו באליפות רשמית של פיב"א, לראשונה בישראל מזה 13 שנים.

לאחר 13 שנים, בהן לא ארחה ישראל את אליפויות אירופה השונות בכדורסל, אושר לאיגוד הכדורסל הישראלי על ידי נשיאות פיב"א אירופה, לארח את טורניר אליפות אירופה לנערות, שייערך בחודש יולי 2009. את הנבחרת יאמן עדני דגן, מאמן מכבי רמת חן, ועוזרו יהיה ויטו גיליץ'.

בפגישה שהתקיימה בין סגן וממלא מקום ראש עיריית אילת – אלי לנקרי בעידודו של ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי לבין יו"ר איגוד הכדורסל – שי שני וממלא מקום מנכ'ל איגוד הכדורסל מר יעקב בן שושן נקבע כי המשחקים יערכו באילת. המשחקים יתקיימו באולמות הספורט הגדולים – אולם 'רבין' והיכל הספורט החדש 'בגין'. שאר האולמות ישמשו לאימונים.

שי שני אמר לאחר שסוכמו עיקרי ההתקשרות בין עיריית אילת לאיגוד הכדורסל בישראל כי: "איגוד הכדורסל שמח על מערכת היחסים הטובה השוררת בין עיריית אילת וראש העירייה - מאיר יצחק הלוי לבין האיגוד. יחסים אלה באים לידי ביטוי במספר פרויקטים שהאיגוד נירתם יחד עם העירייה ובראשם, אירוח משחקי טורניר אליפות אירופה לנערות. מדובר באליפות שחוזרת לישראל לאחר הפסקה של 13 שנים. היה זה אך טבעי כי עיר תיירות, נופש וספורט דוגמת אילת תהיה זו שתארח את האליפות. מספר ערים בישראל הביעו כוונה ורצון לארח טורניר בינלאומי בסדר גודל שכזה. עיריית אילת הרימה את הכפפה ולקחה על עצמה לארח יחד עם איגוד הכדורסל את האירוע הבינלאומי החשוב הזה".

העיר אילת בזכות אופייה הייחודי מושכת אליה, מידי שנה אלפי ספורטאים המשתתפים באירועי ספורט, ביניהם אליפויות ותחרויות מכל ענפי הספורט המובילים. מעל 100,000 לינות נרשמות בעיר אילת, מידי שנה הודות לתחרויות ספורט ואליפויות המתקיימות בה, לצד תחרויות וטורנירים מקומיים, שמקיים ומלווה אגף הספורט בעירייה ביניהם: הטריאתלון, ספורטיאדה, מחוזיאדה (חיפה וירושלים), מרחביאדת דרום, גימנסטרדה בינלאומית, אליפות אס"א בגלשנים, אליפות אילת בשחייה, חוצה ישראל באופניים, מרתון השלום, קריעת ים סוף, אליפות אילת בג'ודו ושחייה, מרוצי שדה, ליגה למקומות עבודה, טורנירים בקטרגל, כדוריד וכדורגל, כנס אתלטיקה לבתי הספר, כנס סניורים בטניס, כנס אילת מחולות, מרוץ הלפיד ועוד. אירוח טורניר בסדר גודל של אליפות אירופה לנערות ישדרג את העיר אילת כעיר ספורט.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();