המשחק הבא
  :נגד
:תאריך





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת הקדטיות
המשחק האחרון - אליפות אירופה לקדטיות - דרג ב

תוצאה נבחרת הקדטיות 44 - הולנד קדטיות 50 כתבה
קדטיות: "רק" במקום הרביעי

הקדטיות סיימו במקום התשיעי
במשחק הנעילה של האליפות שוב הראו השחקניות אופי ומלחמה ואחרי פתיחה לא טובה נגד אירלנד ופיגור דו ספרתי ברבע הראשון, רצו 12-0 בהגנה יעילה שהוציאה את אירלנד מתבנית המשחק ומהשלווה, ועד לסוף הרבע השלישי כבר הולכנו ביתרון 13 הפרש שנשמר עד לסיום. גילי אייזנר הצטיינה עם דאבל-דאבל, לצד עוד משחק טוב של הטריו גרזון-קארש-סלס. הלילה הנבחרת כבר תחזור לארץ ויתחילו ההכנות לעונת המשחקים הבאה.

קדטיות: לשבור שוויון מול אירלנד
אחרי רצף משחקים נוחים הגיעה סלובניה, יריבה ברמה קצת גבוהה יותר, אך גם אותה לא התקשתה שחקניות נבחרת הקדטיות לנצח כשלאורך כל המשחק הבדלי הרמות היו ברורים, כשגם משחק ענק של דניאל קארש עם 25 נק' (9 מ-10 מהשדה) סייע במשימה. מחר (13:00) יסיימו הקדטיות את הטורניר במשחק על המקום התשיעי נגד אירלנד. עוד הערב, היסטוריה כשדנמרק העפילה לדרג א'.

הקדטיות גברו גם על סלובקיה
ניצחון שלישי ברציפות מעביר את נבחרת הקדטיות למשחקי הדירוג 9-12. 25 נקודות של ליאור גרזון ומשחק הגנתי טוב הכריעו את ההתמודדות כבר בתום שלושה רבעים. מחר כבר מצפה משחק קשה הרבה יותר נגד סלובניה שגברה על בולגריה. עוד מחר, יוון ובלגיה הטובות בטורניר ישחקו בחצי הגמר על דרג א' שבגלל שליטא תארח שנה הבאה, אחת תמצא את עצמה נשארת איתנו.

הקדטיות הביסו את לוקסמבורג
ניצחון שני ברציפות לנבחרת הקדטיות של ישראל שביססה את עצמה במקום השלישי בבית לקראת משחקי הדירוג 9-16. עם הידיעה שהמשחק לא קובע דבר עלתה הנבחרת משוחררת ולא השאירה סיכוי ללוקסמבורג שנראתה כלא שייכת לדרג. מחר מנוחה ובחמישי תתמודד הנבחרת נגד סלובקיה (22:00).
ניצחון ראשון לקדטיות
אחרי 2 משחקים ושני ימי מנוחה חזרו הקדטיות לסבב התחרויות והשאירו לעצמן סיכוי זמני לרבע הגמר עם ניצחון קל על איסלנד. משם העיניים עברו למשחק המכריע בין לוקסמבורג לשבדיה, אך בסוף הערב התברר ששבדיה ניצחה והנבחרת תאלץ להתמודד על מקומות 9-12.
הקדטיות: מי שטועה פחות...
להיות או לחדול היתה הסיטואציה עבור הנבחרות. הנבחרת הראתה שהיא טובה משבדיה כשפתחה ביתרון 12 הפרש מהיר ושלטה ברוב שלבי המשחק, אבל לרבע האחרון הגענו בהפרש חד ספרתי, את המהלכים האחרונים עשינו הרבה פחות נכון ולמרות יתרון איכותי שיש כמעט לכל שחקנית בסגל, שבדיה עשתה מה שצריך לעשות כדי לנצח וקלעה נקודה יותר.
הקדטיות פתחו בהפסד ליוון
אחרי חודשיים של הכנה יצא לדרך הקמפיין שינעל את הקיץ. המפגש בין שתי הנבחרות הטובות בבית הבטיח התמודדות צמודה וקיים מחצית אחת שהסתיימה בשוויון, רק שאז יוון עשתה הכל נכון, רצה 21-2 וסגרה את סיפור המשחק, למרות ערב מוצלח של גילי אייזנר. עכשיו הכל מוטל על ההתמודדות הערב נגד שבדיה (22:00) כשהפסד לא בטוח שבר תיקון.
הקדטיות: לשפר מקום אחד מעלה
נבחרת ישראל עד גיל 16 שאשתקד סיימה במקום הרביעי, יוצאת לטורניר דרג ב' באליפות אירופה, עם פחות מטרות ויותר רצון ליישם תכנים. באירופה אגב התרשמו מסגל השחקניות האיכותי וסימנו את ישראל כאחת הפייבוריטיות לעלות דרג. ביום חמישי מתחילים נגד יוון (22:00) במשחק שיכול לקבוע את העולה הראשונה לרבע גמר.
קדטיות: "רק" במקום הרביעי

שלא יהיה ספק, לצד האכזבה - הישג גדול. לפני תחילת הטורניר קיווינו לרבע גמר, אבל אחרי חמישה ניצחונות רצופים דרג א' התחיל להיראות אפשרי ועם יתרון שנשמר כל המחצית השניה ועד 6 דקות לסיום התחושה היתה שאפשר לעשות את זה, אבל הסיום היה שייך להולנדיות ואנחנו נשאר עם המחמאות וההישג הענק. קסטן עם דאבל-דאבל וקארש עם 16 נק' (מתוכן את כל 8 הנקודות ברבע האחרון) בלטו.

קדטיות: למרות ההפסד כלום לא גמור

אחרי 5 ניצחונות רצופים נכנעה הערב נבחרת הקדטיות לרומניה. המשחק שהיה על הכרטיס הראשון הסתיים בהפסד בתום משחק צמוד. בריחה של רומניה ברבע האחרון הובילה לקאמבק של עתיר (15 נק') וקסטן רז (14 נק') אבל בניגוד למשחק אמש, היה הפעם מאוחר מדי ולא מספיק. כעת, כמו בתחרויות הג'ודו יקוו הקדטיות לעשות מעשה ג'רבי וששון ולעלות לפודיום (ולדרג א') עם מדליית הארד. מחר 17:15 תנסה הנבחרת לסגור מעגל מול ההולנדיות שנכנעו לרבע אחרון מטורף של פולין.