המשחק הבא
 גאורגיה קדטים :נגד
29/07/2007 :תאריך





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת הקדטים
המשחק האחרון - אליפות אירופה לקדטים דרג ב'

תוצאה נבחרת הקדטים 76 - רוסיה קדטים 82 כתבה
שמרו על הכסף

שמרו על הכסף
אחרי אליפות טובה, הקדטים לא יכלו לרוסיה החזקה ששלטה במשחק והובילה מהדקה ה3 של המשחק ועד הסוף. הרוסים פתחו פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון ממנו ישראל לא הצליחה לחזור, והפסידה 82:76. 21 למצטיין הטורניר של ישראל עידן אלבר שנבחר גם לחמישיית הטורניר, 14 לגיא פלטין ו13 לתומר לוינסון.

יש דרג א'
ניצחון יפה מאוד לנבחרת הקדטים על סלובניה, 71:83, שמחזיר אותה לדרג א' אחרי שנה אחת בלבד בדרג ב'. מה שעוד זה אומר - בקיץ הבא יהיו כל נבחרות הבנים של ישראל בדרג העליון של אירופה. מטח שלשות של ישראל הערב - 5 של רזיאל חיון ו4 של אופק מלכה. בגמר מחכה נבחרת רוסיה.

הקדטים בחצי הגמר
למרות 3 רבעים לא טובים, הצליחה נבחרת הקדטים לנצח את נבחרת בלארוס 84:69 ולעלות לחצי הגמר, מרחק ניצחון אחד מחזרה לדרג א'. הקדטים שוב מראים התעלות בדקות הסיום, אבל יהיו חייבים לשפר את ההתחלה שנראית עד כה לא טוב במשחקים. לוינסון ואלבר עם 22 ו23 נקודות כ"א, 14 לעלוש.

הקדטים ראשונים בבית
זה הלך קשה מאוד, אבל נבחרת הקדטים עם רבע אחרון קטלני הצליחה לנצח את הונגריה 62:54 ולהבטיח את המקום הראשון בבית המוקדם. עוד משחק מצויין לעידן אלבר, דאבל נוסף לתומר לוינסון ועוד מטח שלשות של אופק מלכה.
ניצחון חשוב לקדטים על אנגליה
נבחרת הקדטים במשחק קשה הצליחה לנצח את אנגליה 80:87 עם יכולת נהדרת של עידן אלבר בדקות הסיום. הקדטים קרובים להבטיח את המקום הראשון בבית, שיתן להם הגרלה יותר נוחה לקראת רבע הגמר. מחר יום מנוחה באליפות, בשני מחכה הונגריה.
הקדטים גברו גם על מקדוניה
ניצחון שני לנבחרת הקדטים באליפות אירופה דרג ב'. המקדונים אומנם הקשו יותר על ישראל, אבל החזיקו מעמד במשחק רק מחצית אחת לפני שהמשחק הפך לתבוסה. 80:58 בסיום לישראל, משחק נהדר לעידן אלבר ותומר לוינסון.
הקדטים הביסו את סקוטלנד
כצפוי, נבחרת הקדטים לא התקשתה מול נבחרת סקוטלנד החלשה והביסה אותה 33:116. יום טוב של ישראל מחוץ לקשת עם 11 שלשות, כשבראש הקלעים עומד רזיאל חיון עם 4 מתוכן ו20 נקודות בסה"כ. 17 לאופק מלכה, 15 לגיא נצר. מחר: מקדוניה.
אחרונים חביבים: הקדטים רוצים לחזור לא'
הקיץ של הנבחרות הצעירות מתקרב לסיומו, עם נבחרת הקדטים שיוצאת לרומניה במטרה אחת - כרטיס לדרג א', שנה אחת אחרי שירדה לב'. במשחקי ההכנה הנבחרת נראתה טובה, עכשיו מתחיל הדבר האמיתי.
נגמר הסיכוי: הקדטים חזרו לדרג ב'
נבחרת הקדטים שוב ספגה הפסד אכזב בתוצאה הכי אכזרית שיש, 77:76, ובכך הכריעה את גורלה לעונה הבאה. אחרי רבע ראשון מצויין הנבחרת הוליכה בבטחה ובדו ספרתי, אבל האנגלים שגם נלחמו על ההישרדות הצליחו לחזור. בעקבות ההפסד הנבחרת תסיים במקום ה15 באליפות ובקיץ הבא תנסה לעלות שוב מהדרג השני.
קדטים: הפסד מרגיז לקרואטיה 84:82
נבחרת הקדטים שנלחמת על ההישרדות בדרג א' עוד הובילה 76:80 קצת יותר מ-2 דקות לסיום, אך דווקא כנראה היה שהמומנטום איתה הגיעה ריצה קרואטית שמסבכת את הנבחרת שלנו. הקדטים ירדו למשחקי הדירוג 13-16, וחייבים שני ניצחונות בשני המשחקים הקרובים כדי לשרוד.