מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | סגלי הקבוצות | טבלה | ראשי
נערים לאומית
עורכים: שלומי פרי

נערים א': יאיר ראשל"צ אלופה
ניצחון סופר דרמטי לכתומים שהצליחו לחזור מפיגור 18 כל הדרך לניצחון סופר דרמטי 58:61. ראשל"צ משלימה 2-1 בסדרת הגמר מול הפועל ת"א, ובכך רושמת דאבל היסטורי אחרי הזכיה בגביע.

נערים א': הולכים למשחק שלישי
הפועל ת"א עם משחק גדול של אמיתי רותם ודניאל הלל שומרת על הבית ומנצחת 78:84 את מכבי ראשל"צ. האדומים משווים את הסדרה ל1-1, ביום שלישי יערך בראשל"צ (אולם עמית) המשחק המכריע בו המנצחת תחגוג אליפות.

נערים א': 1-0 לכתומים
מחזיקת הגביע פתחה טוב את סדרת גמר הפליאוף, וניצחה 56:67 את הפועל ת"א. רבע שלישי חזק ומטח שלשות ברבע האחרון הפכו פיגור של המארחים לניצחון בהובלת טל פלד שקלע 19 נקודות. המשחק השני - מחר (רביעי) ב-20:30 בתיכונט.

נערים א': הפועל ת"א וראשל"צ בגמר
שתי הקבוצות רשמו ניצחונות ביתיים והשלימו 2-0 בסדרות חצאי הגמר. האדומים גברו בדרבי על מכבי יהושע ת"א 71:74 מסל ניצחון של דניאל הלל, הכתומים ניצחו את הפועל גלבוע מעיינות 85:90. הגמר יחל ביום שני 21.5.

נערים א': הפועל ת"א וראשל"צ ביתרון
מחזיקת הגביע ניצחה את גלבוע מעיינות 69:65, ועלתה ליתרון 1-0 בסדרת חצי הגמר. הדרבי התל אביבי נפתח עם ניצחון של האדומים בחוץ 84:74. ביום ראשון ממישים כשמכבי יאיר ראשל"צ תארח את הפועל גלבוע מעיינות (18:30), ביום שני המשחק השני בדרבי בתיכונט (20:30).

נערים א': דרבי תל אביבי בחצי
מכבי יהושע ת"א גברה על רעננה בדרך למפגש בחצי הגמר עם הפועל ת"א שהעפילה על חשבון הפועל נבון ירושלים. בחצי השני מכבי יאיר ראשל"צ שניצחה פעמיים את הפועל עמק יזרעאל מול הפועל גלבוע מעיינות שעלתה אחרי ניצחון כפול על הפועל כפ"ס תמר.

נערים א': הפרשים גדולים במפגש הראשון
כל 4 המנצחות השבוע יצרו לעצמן פור גדול לקראת משחקי הגומלין מחר ובראשון. יאיר ראשל"צ, גלבוע מעיינות ומכבי יהושע ת"א גברו בחוץ על עמק יזרעאל, הפועל כפ"ס תמר ועירוני רעננה, הפועל ת"א היחידה ששמרה על הבית מול נבון ירושלים.


cker();