מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | סגלי הקבוצות | טבלה | ראשי
ליגת העל לתלמידות
עורכים: שלומי פרי

בנות הגימנסיה ריאלית אלופות!
אחרי 2 הפסדים רצופים, הגימנסיה הריאלית זכו באליפות השניה שלהן בניצחון שחלקו תצוגת תכלית מדהימה (פתיחת משחק 22:4) וחלקו מלא אופי כשידעו לנצח גם כשאוסטרובסקי חזרו לשוויון 41. איילה רוט ריגשה שעלתה לשחק אחרי העדרות של שנה מול חבריה לבית הספר שהיו בקהל והיא יחד עם שלי סירקיס (21 נק') כמעט והספיקו לאוסטרובסקי. אבל דניאל קארש עם דאבל-דאבל וביחד עם גאיה סלס שהאחריות שלקחה בסיום, עם שלשת קלאץ' היתה שווה אליפות.

תלמידות: אוסטרובסקי והגימנסיה בגמר
כמו לפני שנה וכמו לפני שנתיים אוסטרובסקי רעננה והגימנסיה הריאלית ראשון לציון חוזרות לגמר על התואר אלופת ליגת התיכונים. שוב הן עשו את זה בצורה ברורה עם ניצחונות בהפרשים דו ספרתיים ובעוד שבועיים ב"דרייב אין" שבתל אביב ייקבע האם זו תהיה הפעם השלישית ברציפות של התיכון מרעננה או שהשרשרת תשבר עם אליפות שניה לגימנסיה.

תלמידות: לקראת חצי הגמר הכי נוצץ שיש
ליגת העל לתיכונים לא היתה יכולה לקוות לטוב מזה. ה-BIG4 של הנערות על במה אחת בליגת התיכונים. שלוש שנים שראשל"צ (גימנסיה ריאלית) ורעננה (אוסטרובסקי) שולטות בליגה, הסגניות שלהן עפ"י רוב הגיעו מהגלבוע (עמק חרוד) ורמת השרון (רוטברג) השנה גם התיכונים כולם בחצי הגמר ובמשחק אחד של להיות או לחדול יספקו אווירה נהדרת ב"לב הפארק". רביעי, החל מ-11:30, שידור ישיר ב-וואן

תלמידות: נקבעו העולות לחצי הגמר
רשמו לפניכם, יום רביעי הקרוב, 29.11 באולם "לב הפארק" שברעננה ארבע הגדולות של כדורסל הנערות נפגשות לחצי גמר אליפות בתי הספר. במשחק הראשון 11:30 "תארח" רעננה את התיכון המקומי אוסטרובסקי שיתמודד נגד רוטברג ובשעה 14:30 ישחקו הגימנסיה הריאלית ומקיף עמק חרוד על הכרטיס השני לגמר.

נפתח רבע הגמר לתלמידות
התיכונים מרעננה, ראשון לציון, רמת השרון והאזורי בגלבוע השיגו ניצחונות בהפרשים דו ספרתיים שככל הנראה הבטיחו להם את העליה לחצי הגמר. כמו בנערות כך בתיכונים - חולון, כאוכב, כפ"ס והרצליה נשארו עם המחמאות אבל לא הצליחו לפגוע בדומיננטיות של הארבע. את הבלתי יאומן ינסו לעשות בגומלין שיתקיים ביום ראשון 26.11

תיכונים: תשע"ח מגיעה ומחדשת

יריית הפתיחה לעונת תשע"ח ניתנה היום כשהתקיימה הגרלת הבתים באליפות התיכונים בכדורסל. 16 קבוצות ב-4 בתים בליגת התלמידים ובית 1 של 7 קבוצות בתלמידות, הם שיפתחו את השלב המוקדם של האליפות. דקות לפני ההגרלה הודיע תיכון "היובל" על החתמתו של קובי ברודו כמאמן הקבוצה. ברודו, מאמן ותיק בליגות הנשים ייאמן גם את קבוצת הנערות של הרצליה.


תיכונים: אוסטרובסקי רעננה שוב אלופות
הגמר שהבטיח רבות קיים בעיקר במחצית השניה. פתיחה עם הרבה עצבים ועבירות ובלי הרבע כדורסל, אך גם הגנה נהדרת של בנות אוסטרובסקי המשיך לחצי שני אטרקטיבי יותר והצגה גדולה של שיר תירוש (25 נק') וליעד אורבך (17 נק') בגמר שכולו לבן 63:40. שיר תירוש שסיימה עם דאבל-דאבל, נבחרה לשחקנית המצטיינת של התיכון שיטוס בסוף אפריל ל-ISF.


cker();