מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | סגלי הקבוצות | טבלה | ראשי
נערות לאומית
עורכים: שי ברק

השלישי ברצף: עוד דאבל לרעננה
מכבי רעננה השלימה זכייה שלישית ברציפות בגביע ובצלחת בליגת נערות א'. משחק שהיה בשליטתן לכל אורכו (יתרון 19 ברבע השני ושוב ברבע האחרון, 42:23) הפך לדרמטי במיוחד כשהפועל ראשון לציון חזרה עד שוויון 47, 7 שניות לסיום. אבל ברעננה לא ויתרו על התואר ולמרות חסרונה של סירקיס הפצועה התעלו האחרות ונקודה של גל כהן סגרה את הסיפור ושמרה את הצלחת ברעננה. 3 צלחות, 3 גביעים - אדירות.

נערות א': בתום דרמה הולכים למשחק שלישי
רעננה הגיעה הביתה עם יתרון 1-0 ומספרים מושחזות לגזור רשתות. ראשל"צ לא באה לעשות הנחות ובריצת 25-5 עלתה ליתרון 14 נקודות כדי להחזיר את ההכרעה הביתה. אבל אז הגיע הרבע הרביעי ובו קאמבק של רעננה שמחקו פיגור 12 נקודות, חמש דקות לסיום (51:39), עד שוויון 55, חצי דקה לסוף. מפה היתה זו עמית בן אליעזר שבקור רוח צלפה שלשה שלישית בחצי והכריעה במו ידיה את המשחק - בדרך למשחק השלישי שיתקיים ב-29/5.

השבוע שיהיה: המון משחקים - מעט מחשבה
זה לו"ז צפוי אבל גם טור דעה. לא חייבים להסכים עם הכתוב, אבל חשוב לדעת. חשוב לדעת שמאז נפתחו משחקי ההכרעה נערות בנות 16-17 ישחקו 11 משחקים ב-19 ימים. קליבלנד או בוסטון לשם ההשוואה ישחקו 7 משחקים (כ"א) באותה תקופת זמן. אז איך אפשר לבנות ולקיים ענף שמבקש מתלמידות לא לגשת לבחינת בגרות? התירוצים למקבלי ההחלטות. על ההשלכות כולנו, כרגיל, נשלם. טור דעה, כן?

פריצות השנה: סימיונוביץ פורחת בחיפה

העונה זכינו להיחשף ללא מעט שחקניות מוכשרות בנערות א' וכעת כשאנו בשלבי ההכרעה של העונה זמן לתת להן את הבמה. אבני סימיונוביץ סומנה כשחקנית העתיד של הענף כבר בגיל 12 וחצי. בגיל 14 היא כבר שיחקה בגמר נערות א' ובליגה הלאומית, אבל נדמה שרק השנה בגיל 17 היא סוף-סוף עשתה את הפריצה שחיכינו לראות ממנה. כל הסיבות למה זה קרה רק עכשיו בראיון ראשון עם הכישרון הגדול שאתם עוד לא מכירים מתוך פרויקט מיוחד.


סופה של תקופה במחלקת הנערות בחולון

לפני חמש שנים חזר גיא קוכלסקי לאליצור חולון כדי להקים מחדש את המחלקה שהיתה בעבר אחת המפוארות במדינה. הוא יצר את הקשר עם אביה בן מרגי, חולונית שגדלה באגודה כשחקנית והמשיכה כמנהלת ויחד החזירו את חולון למאבקי הצמרת לראשונה מאז 2011. השבוע הודיעו השניים על עזיבה והם פנויים להצעות ולאתגרים חדשים.


נערות א': רעננה העבירה את הביתיות לשרון
בתום עוד משחק נהדר בין שתי הקבוצות שכבר נתנו משמעות חדשה ל"קלאסיקו" הצליחה מכבי רעננה להשיג ניצחון חוץ במגרש הקשה ב"גמי" והעבירה את ההכרעה הביתה. בדרך אולי להשלים 2-0 בסדרה ולגזור את רשתות אולמה הבייתי. ירדן גרזון (17 נק') ואיילה רוט (15 נק') הצטיינו אחרי שהוכרתו מוקדם יותר בין מצטיינות העונה. גאיה סלס קלעה 23 נקודות למפסידה, כשכעת תנסה במשחק הבא להחזיר את הסדרה הביתה.

נערות א': מצטיינות העונה 2017-18
ממשיכים את המסורת של השנה שעברה ועושים כבוד לשחקניות העתיד. מאמני קבוצות הפלייאוף העליון בנערות א' בחרו את חמישיית העונה שלהן, עדיין דומיננטיות לשתי המוליכות , אבל גם שמות חדשים ונציגה מהפתעת העונה כאוכב. כשהחמישייה מהעונה שעברה עברה כולה לליגת העל, מעניין לראות כמה מהחמישייה הנוכחית יעשו את המסלול הדומה.


cker();