מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | סגלי הקבוצות | טבלה | ראשי
ליגת העל לתלמידים
עורכים: ברק חקלאי

עמק חרוד אלופת התלמידים!
בפעם השניה בתולדותיה, נבחרת מקיף עמק חרוד היא אלופת המדינה. הצפונים גברו על האלופה היוצאת, חדש ת"א, 95:86, במשחק מצויין לעיני דרייב אין מלא באוהדים. יותם חנוכי נבחר לשחקן המצטיין עם 29 נקודות, עידן אלבר קלע 31 לת"א.

תיכונים: 10 דברים שלא ידעתם על גמר 2017
מחר זה קורה. שתי הנבחרות הכי חזקות בליגת העל לתיכונים נפגשות לגמר אחד על התואר הראשון של העונה. שתי אלופות עבר שמעולם לא הפסידו בגמר, רק אחת תרשום את האליפות השניה בתולדותיה. מקיף עמק חרוד או תיכון חדש ת"א? מחר, 16:00, דרייב אין ת"א, שידור ישיר בערוץ 50.

תיכונים: עמק חרוד חוזרת לגמר
אלופת 2014 חוזרת למעמד הגמר, שם כבר מחכה לה נבחרת חדש ת"א. עמק חרוד הביסה 81:48 את הריאלי העברי חיפה שלא נכנסה טוב למשחק. יותם חנוכי ואיתי מושקוביץ' במשחק מצויין עבור האדומים. הגמר - יום רביעי 13.12 בדרייב אין בת"א.

תיכונים: האלופה חוזרת לגמר
עם רבע וחצי אחרונים קטלניים ברחה חדש ת"א ליתרון דו ספרתי מול מטרווסט רעננה, והעפילה לגמר. אלבר את אבדיה הובילו כמעט לבד את ההתקפה של ת"א בדרך לניצחון 55:72.

תיכונים: האלופה בחצי, הסגנית שרדה
טריפל דאבל של דני אבדיה סידר לחדש ת"א מקום בחצי הגמר אחרי ניצחון על נהלל. עמק חרוד, הראלי חיפה ומטרווסט רעננה גם הן בפיינל פור עם ניצחונות קלים על הגימנסיה ראשל"צ, הדרים הוד"ש וליד"ה ירושלים. במבחנים: נתניה גברה על דה שליט רחובות. חצאי הגמר בהצגה כפולה ביום חמישי, 29.11, החל מ11:30 בלב הפארק רעננה.

תיכונים: נהלל גברה על ת"א, תיקו בראשל"צ
רבעי הגמר באליפות התיכונים יצאו לדרך: הגימנסיה הראלית ועמק חרוד נפרדו בתיקו שמעביר את ההכרעה לגומלין, נהלל רשמה יתרון דו ספרתי על האלופה חדש ת"א. מטרווסט הביסה את ליד"ה ירושלים, הוד"ש נתנה פייט לחיפה. במשחקי המבחנים: תיקו גם בין נתניה לרחובות, מוצקין עם יתרון 11 על אשקלון.

תיכונים: נקבעו רבעי הגמר
לצד האליפות הארצית בגליל, נערכו גם משחקי הגומלין בשמינית גמר הפליאוף ומשחקי ההישרדות. ראשל"צ וחיפה תפסו את המקומות האחרונים ברבע הגמר שיתחיל בחמישי הקרוב, נפרדנו מהיובל הרצליה והראל מבשרת ציון.


cker();