המשחק הבא
  :נגד
:תאריך





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת הנערות
המשחק האחרון - אליפות אירופה לנערות

תוצאה נבחרת הנערות 84 - נערות צ'כיה 87 כתבה
שוב כמעט, אחרי הארכה הנערות במקום ה14

"הטאלנט", רועי לוין השם החדש בענף

זה הכינוי לו זוכה בימים אלה רועי לוין, שבגיל 23, שימש הקיץ כעוזר מאמן שני בצוות נבחרת הנערות בדרג א' באליפות אירופה ובעוד חודש יפתח עונה שלישית כעוזר מאמן בליגת העל. בין לבין הוא ממשיך לאמן קבוצות בנים בגילאים הצעירים. ראיון ראשון עם מי שכבר סומן לגדולות, אבל מסרב להסתנוור.


להתאהב באירופה, להתרגש מישראל/ טור

אמש חזרה נבחרת הנערות לארץ עם תום אליפות אירופה. איתן גם אנחנו חזרנו ורגע לפני שמקפלים את הקיץ הנוכחי ומתחילים להתכונן לקיץ הבא. 5 נקודות אחרונות לסיכום האליפות, על הכדורסל האירופי, על הכבוד והערכה שיודע להעניק, המקצוענות הישראלית והיכולת של הנבחרת לרגש ומילה אחרונה שהיא יריית פתיחה ל-2017. בימים הקרובים, ראיון עם מאמן צרפת, אלוף אירופה, עם דלמה איבאני ועוד 'מתנות' מחו"ל.


שוב כמעט, אחרי הארכה הנערות במקום ה14
קשה לכתוב בכותרת דרג ב', אבל זו משמעות המיקום. גם משחק אדיר של הדר חדד (24 נקודות) וגם יתרון 6 ברבע האחרון או יתרון נקודה בשניות הסיום לא הספיקו ואחרי הארכה הנבחרת נכנעה לצ'כיה עם הזדמנות להארכה שניה אבל הכדור לא רצה להיכנס. מחמאות לשחקניות לא חסר, עכשיו חייבים למנף את היכולת הזו גם לטובת הענף. אבל לפני שחושבים על מחר, ניתן להן את הכבוד על המאמץ והיכולת שהראו, גם היום.

"איך יגמר נגד צ'כיה? יהיו חגיגות"

רגע לפני שהאליפות מסתיימת מחר במשחק מכריע על דרג א', (14:15), השיגו הנערות ניצחון גדול שנותן קצת סיבות לחייך לקראת המבחן האמיתי - צ'כיה. כמו שאמרו רוטברג, סער, פלג פלץ והלוי, כבר חודשיים אנחנו מתכוננות לרגע הזה, המשחק המכריע ועכשיו צריך לתת הכל. קצת תגובות מהניצחון ומבט על השבוע שחלף בראיון מהמלון בשופרון.

ניצחון לנערות: כי מגיע לנו דרג א'
אחרי שני הפסדים במשחקים צמודים, הניצחון הזה הגיע לשחקניות שלנו, לצוות, לנבחרת. בדרך הכי קשה שאפשר נשלחה עדן רוטברג לקו כדי לעשות צדק ועם 3 קליעות עונשין כשהשעון כבר נגמר, קבעה ניצחון ראשון באליפות לנבחרת ישראל. מחר בשעה 14:00 משחקים על עוד שנה בדרג אתמול צ'כיה. עדן רוטברג ודור סער הצטיינו, גם פלג פלץ, חדד וכל היתר. תגובות בהמשך.
"כל אחת מהשחקניות בנבחרת, עשתה התקדמות מדהימה"

כך אומרות מסילתי ו-וטורי. אחרי עוד יום של משחק טוב של הנבחרת הישראלית והפסד כואב בדקות הסיום ובהפרש נמוך, מגיעים היומיים האחרונים של האליפות ובהם כל הפסד שולח את הנבחרת לדרג ב' מכאן חייבים לנצח מחר את סלובקיה (14:00) וככל הנראה את צ'כיה בראשון. רגע לפני שוחחנו עם שתיים ממצטיינות המשחק נגד קרואטיה, צליל וטורי ורעות מסילתי וגם תגובות מהצוות המקצועי על המשחק והקמפיין עד כאן.

עכשיו דרג א' בסכנה
לפני יומיים היה משחק קריטי על רבע גמר, היום על הבטחת ההישארות. ממחר הפסד אחד יוריד אותנו דרג. שוב פתיחה טובה ואז הסתבכות הגנתית ברבע השני, אופי ווינרי אדיר בריצת 9-0 ברבע האחרון עד יתרון 61:60 ומשם קרואטיה עשתה את הדברים יותר נכון כדי להנחיל לנו הפסד קשה. מחר ב-14:30 להיות או לחדול נגד המפסידה בין ליטא לסלובקיה. עוד מילה לפרופורציות, לטביה בפיינל פור.
"עם אנרגיה ורצון - זו משימה אפשרית לגמרי"
יערה יצחקי לא תהיה על הפרקט מחר. הפציעה שלה נגד לטביה קבעה שלא תחזור עוד לשחק באליפות. אבל היא כאן עבור החברות ועבור הנבחרת כולה, עובדת, מדרבנת, מעודדת הכל למען הניצחון מחר. רגע לפני המשחקים המכריעים ובראשם ההתמודדות נגד קרואטיה, פגשנו אותה כדי לשמוע מהקפטנית של הנבחרת מה צריך לעשות כדי לנצח ולשמוע ממנה את המסרים מעוררי הביטחון לשחקניות ולנו האוהדים. עוד בכתבה קצת על היריבה מקרואטיה אותה נפגוש ב-14:00
"הייתם נהדרים", תגובות מהמשחק
כך סיכם צ'וקסטה, המאמן הלטבי. בערב שלאחר ההפסד התחושות נחלקו בין פספוס ואכזבה לדריכות להמשך הטורניר ולהרבה מחמאות ופירגון מצד הנבחרות האחרות, בהן גם הנבחרת הלטבית. עכשיו צריך לשים הכל בצד לישורת האחרונה של האליפות ולכוון למקום תשיעי. זה מה שהיה לעדן רוטברג, הדר חדד, נמרוד מיטל וגם למאמן הלטבי לומר אחרי המשחק. מחר בשעה 14:00 (שעון ישראל) מחכה קרואטיה.
נערות: הפסד אכזרי בהצלבה
כמאמר הקלישאה "אם יש מגיע..." הנבחרת הישראלית עשתה כמעט הכל נכון, גם אחרי פציעה של יצחקי, גם אחרי עבירה שלישית מוקדמת (שלא היתה) ונשרקה לחדד וגם כשהשיפוט המשיך להיות חד צדדי הולכנו כמעט שלושה רבעים ופיגרנו בנקודה דקה לסיום. אבל הלטביות חוגגות העפלה לרבע הגמר כי את הכסף סופרים במדרגות. בשישי מתחילים לשרוד בדרג א' עם משחק קשה נגד קרואטיה. תגובות בהמשך.