מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | סגלי הקבוצות | טבלה | ראשי
נערות ב
עורכים: שי ברק

נערות ב': הקאמבק הושלם-דאבל לרעננה
מכבי רעננה שכבר פיגרו 1-0 בסדרה, וחזרו לשוויון בשבוע שעבר, המשיכו ביכולת הגבוהה וניצחו במשחק המכריע 60:43 את הפועל ראשון לציון. בכך החזירו את האליפות ל"שרון" אחרי שנתיים בראשל"צ. הן עשו זאת מול דאבליסטית העונה שעברה וזכו בדאבל עבור קבוצת הנערות ב' של האגודה. ירדן גרזון עם 21 נקודות הצטיינה.

נערות ב': רעננה החזירה את הביתיות
מכבי רעננה הגיעה למשחק השני בסדרה בידיעה שהפסד מעניק את האליפות לראשל"צ והן באו להילחם. ריצה אחת של 11-0 בתחילת הרבע השני ועוד 7-0 בתחילת הרבע האחרון יצרו את ההפרש הדו ספרתי אותו ראשל"צ לא הצליחה למחוק ובסיום נקבע שהכתרת האלופה תעשה במשחק המכריע, ביום חמישי (24.5) ברעננה. רוני זהות (20 נק') הצטיינה.

נערות ב': ראשל"צ מרחק 40 דקות מאליפות

רעננה פתחה טוב את המשחק, אבל אחרי 7 דקות של משחק ראשל"צ הצליחה לעלות ליתרון ומשם לא שמטה את ההפרש במשך 3 הרבעים האחרונים בדרך ליתרון 1-0 בסדרה. המשחק הבא ביום שלישי, 15.5 ב"גמי" ניצחון של ראשון לציון יבטיח להן אליפות שלישית ברציפות. עדן ציפל הרשימה עם 24 נקודות, נועה גבעון קלעה 17 נקודות לרעננה.


נערות ב': גם רעננה חזרה לגמר
שוב קלאסיקו בגמר נערות ב' על אליפות המדינה. אחרי שראשון לציון הבטיחה את מקומה בגמר אחרי ניצחון כפול על מכבי חיפה, גם רעננה השלימה 2-0 נגד היריבה מרמת חן, כשניצחה במשחק החוזר בכפר המכבייה. השתיים ששיחקו העונה גם בגמר הגביע, יתמודדו בסדרת הטוב מ-3, על הצלחת. רעננה שלה יתרון הביתיות תנסה לקטוע את רצף האליפויות של ראשל"צ. מתחילים בשלישי, 8.5, 19:00.

חצי גמר נערות ב' על האליפות

הערב (מוצ"ש) ייצאו לדרך משחקי חצי הגמר על אליפות נערות ב'. ראשל"צ אלופת השנתיים האחרונות תתחיל במסע להגן על התואר עם משחק בחיפה, נגד מכבי חיפה שהרשימה העונה מאד. בחצי הגמר השני מכבי רעננה, מחזיקת הגביע הטריה תרצה דאבל ובדרך תצטרך לעבור את הפתעת העונה הנוכחית מכבי רמת חן שהגיעה היישר מהמחוזית לרביעייה הראשונה. הגומלין בשלישי. פריוויו לקראת המשחקים


נערות ב': גביע המדינה של רעננה
אחרי שנתיים בהן נעדרה ממעמד הגמר חזרה מכבי רעננה לגמר גביע המדינה לנערות ב', התאוששה מפיגור 11 במהלך הרבע השני ועם ריצת 15-0 בפתיחת הרבע האחרון הכריעה את המשחק. רוני זהות הרשימה עם 22 נקודות (וגם 9 ריב' ו-7 אס') אצל המנצחות, כש-20 נקודות של מאיה צימרינג בצד השני לא הספיקו עבור ראשל"צ. 76:50 בסיום.

נערות ב': ראשל"צ אלופה
הפועל ראשל"צ ניצחה 62:52 את מכבי רעננה והשלימה 2-0 בסדרת הגמר. האורחות השתלטו על המשחק החל מהרבע השני וברחו ליתרון לדו ספרתי ממנו רעננה לא הצליחה לחזור. עמית בן אליעזר ומאיה צימרינג הצטיינו והובילו את קבוצתן לאליפות שניה ברציפות ולדאבל גדול.


cker();