מחולון לחולצון
ספסל ,22/12/2008

מעט יותר מחודש אחרי שהגיע למכבי ראשל"צ, הודיע היום לקבוצה מיקי דורסמן על התפטרותו, אחרי שרשרת של ביזיונות והופעות מביכות, בעיקר שלו אבל גם של הקבוצה. בלינקו, ברקוביץ' ובוסאני מועמדים להחליפו.

לפני כחודש הגיע מיקי דורסמן למכבי ראשל"צ וכבר במשחקו הראשון הוביל את הכתומים לניצחון חוץ באשקלון. העובדה שמלבד קרית אתא, כל קבוצה שביקרה העונה באולם הכי דרומי בליגה, לא הפריעה לעיתונות לכנות אותו קוסם ולבשר שראשל"צ יצאה מהמשבר שפקד אותה תחת זיו ארז.

ההמשך כבר היה הרבה פחות טוב. במשחק השני הובסה הקבוצה בבית 86:63 על ידי גליל/גלבוע, שבוע לאחר מכן נדרסה 114:75 בהיכל נוקיה, כאשר דורסמן לא טורח לדבר עם שחקניו בפסקי הזמן וממעט לקום מכיסאו ובמחזור האחרון הפסידה הקבוצה לירושלים בבית, 81:74, במשחק שייזכר בשל החלפת החמישייה כולה ברבע השני.

אתמול הובסה הקבוצה 98:76 והודחה מגביע המדינה. בתום המשחק אסר יו"ר הקבוצה, משה קליסקי, על שחקניו להתראיין, והיום כאמור קיבלה ההנהלה את התפטרותו של דורסמן, איתו התדיינה בצידי המגרש זמן רב אמש באור יהודה. המאמן שזכה בשלוש אליפויות עם חולון - שתיים בלאומית ואחת בליגת העל - קיווה לקבל תקציב להחלפת מספר שחקנים, אך כאשר הבין שזה לא יגיע כ"כ מהר, החליט לוותר.

"הובטח לדורסמן כי יועמד לרשותו תקציב ראוי לחיזוק הקבוצה", אמר המנכ"ל גלעד זיו בהודעה הרשמית של המועדון, "גובה התקציב שהובטח לחיזוק הקבוצה, היווה שיקול מרכזי בהסכמתו של מיקי לקבל את אימון הקבוצה. למרבה הצער, בגלל נסיבות שאינו תלויות ישירות בקבוצה, קטן התקציב המיועד לחיזוק הקבוצה באופן משמעותי".

"בשל הקטנת התקציב מיקי אינו יכול להביא לקבוצה את השחקנים שאותם הוא רוצה. עקב נסיבות אלה מיקי ביקש להשתחרר מתפקידו כמאמן הקבוצה. בהסכמה הדדית, ברוח טובה ובהערכה הדדית, הסכימו הצדדים להיפרד. מועדון הכדורסל מכבי ראשל"צ מצטער על החלטתו של מיקי ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

המועמד הראשי להיות המאמן השלישי העונה בקבוצה הוא רובי בלינקו שסיים לאחרונה את תפקידו בעירוני ר"ג. גם עופר ברקוביץ' שהוביל את הכתומים למסע הישרדות אשתקד ורוני בוסאני ששיחק בקבוצה בשנות התשעים, הוזכרו כאופציות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();