עמי נאווי יאמן את יבנה
ספסל ,05/12/2008

אליצור יבנה סיכמה עם המאמן עמי נאווי, שיחליף את רוני צוקרמן. נאווי אימן בשתי העונות האחרונות את מכבי הוד השרון והתחיל את העונה בנוער רמת השרון.

הנהלת אליצור יבנה סיכמה עם המאמן עמי נאווי שחתם עד תום העונה. הערב (ה') הוא כבר צפוי לקיים אימון ראשון בקבוצה ולהכין אותה למשחק הליגה הקרוב מול מכבי הוד השרון, אותה אימן בעונה שעברה.
נאווי, 44, הוא אחד הסמלים הגדולים של הפועל ת"א. לאחר פרישתו ממשחק שימש כעוזרו של שרון דרוקר במכבי רעננה. בהמשך שימש עונה אחת כעוזרו של יעקב ג'ינו בבני השרון, אימן את גבעת שמואל מליגת העל למשך חצי עונה, שימש כעוזרו של אפי בירנבוים בהפועל ת"א ובעונה שעברה אימן את מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית. את העונה הנוכחית התחיל בנוער רמת השרון.

שאול דוד, יו"ר מינהלת הספורט ביבנה: "עמי נאווי הוא מאמן בכיר בעל ניסיון רב והמטרה היא לייצב את הקבוצה ולחזור למסלול הניצחונות ולבצע את השינויים המקצועיים נדרשים בקבוצה. אנו בטוחים ביכולתו וביכולתם של השחקנים להוביל את הקבוצה ליעדים שהצבנו בתחילת העונה- קרי הפליי אוף עליון. זו הזדמנות להודות למאמני מחלקת הנוער יניב כהן ואורי אטישקין על עבודתם המסורה והמקצועית בקבוצת הבוגרים בתקופה האחרונה".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();