דורסמן. חוזר לעיר היין



דורסמן חוזר לליגה
ספסל ,18/11/2008

המאמן שהוביל את הפועל חולון לאליפות היסטורית בעונת הרוקי שלו בליגת העל, חתם במכבי ראשל"צ במקום זיו ארז שעזב לאחר ארבעה הפסדים רצופים. בעבר שימש בעיר היין כעוזרו של פיני גרשון.


איפשהו בחודשי הקיץ, כשעדיין החזיק בתואר מאמן/בעלים של הפועל חולון, ניהל מיקי דורסמן מו"מ מתקדם עם מכבי ראשל"צ בנוגע לאיחוד הקבוצות, שהיו אמורות להופיע תחת שם אחד ב"בית מכבי" החדש ועם תקציב ראוי שיאפשר את ההופעה בגביע יול"ב. ברגע האחרון דורסמן נמלך בדעתו והחליט לעזוב את חולון, היום, הוא מגיע לראשל"צ.

המאמן בן ה-42, ששימש כעוזרו של פיני גרשון במכבי ראשל"צ בשלהי שנות התשעים, מונה היום כמחליפו של זיו ארז, שעתיים לאחר שזה נפרד מהשחקנים אחרי ארבעה הפסדים בארבעת מחזורי פתיחת העונה. דורסמן הוזכר לאחרונה גם כמועמד לבני השרון, ונכח ברוב משחקי הפועל חולון העונה.

איש העסקים המצליח, שהיה נשוי בעבר לשרי ארסון, השתלט על הפועל חולון כשזאת הייתה בארצית ולפני שלוש שנים החליט לנסות מזלו באימון. במשך שנתיים הוא הוביל אותה לאליפות הלאומית, ובעונה שעברה כידוע, עשה היסטוריה בזכות סל הניצחון המדהים של מאליק דיקסון בגמר הפיינל פור.

כבר ביום א' הקרוב ינסה דורסמן להוביל את ראשל"צ לניצחון בכורה העונה במבחן חוץ לא קל מול עירוני אשקלון, אותה ניצח בהארכה עם חולון במחזור האחרון של העונה שעברה. לשמחתו של דורסמן, את הסגולים הוא יפגוש רק בעוד סיבוב, כיוון שאלו ניצחו בראשל"צ רק שלשום.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();