ווטסון. הגרלה סבירה



שיבק יאתגר את ירושלים
ספסל ,15/11/2008

הגרלת בתי גביע האתגר סידרה למחזיקת הגביע מפגש עם אלופת הולנד והמאמן הישראלי במדיה משחק אוריין גרין, וכן את אולדנבורג הגרמנית עם ריקי פולדינג ואולימפיה לאריסה היוונית. המשחק הראשון עוד שבוע וחצי נגד ההולנדים במלחה.

הגרלת היורו-צ'אלנג', גביע האתגר, נערכה היום בגרמניה. הפועל ירושלים, ששובצה בדרג א' כראש בית, הוגרלה לשחק מול אמסטרדם אסטרונאוטס ההולנדית של אריק שיבק, אולימפיה לאריסה היוונית ואולדנבורג מגרמניה. כבר בעוד שבוע וחצי תארח מחזיקת הגביע את משחקה הראשון מול אמסטרדם.

לוח המשחקים המלא
26/11: אמסטרדם בבית
2/12: לאריסה בחוץ
9/12: אולדנבורג בבית
16/12: אמסטרדם בחוץ
7/1: לאריסה בבית
13/1: אולדנבורג בבית

מיי-גאייד אמסטרדם החזירה לעצמה את האליפות בעונה שעברה, והפסידה בגמר הגביע לדן בוש שהפתיעה את ירושלים בגביע יול"ב אשתקד עם רועי ברקוביץ'. ג'רון רוברטס עזב את הקבוצה בעקבות פרשיית סמים לא ברורה, אבל אוריין גרין ששיחק בירושלים אשתקד, נכנס בצורה מצויינת לעניינים ומוביל את שיבק בינתיים למקום הראשון במאזן 0:8.

טדי גיפסון, שנשאר מהעונה שעברה, משלים קו אחורי מאיים מאוד, כשמתחת לסלים מחכים אביס ווייאט ופיטר ואן-פאסן, השחקן המקומי הבולט של האלופה, שמשחקת במפעלים השונים באירופה כבר 12 עונות. שיאה של הקבוצה היה ב-2001, כאשר הפסידה בחצי גמר גביע קוראץ' למלאגה. במוקדמות היורוקאפ רשמה אמסטרדם הפסד כפול לז'לז'ניק, אליה עבר גיא פניני אחרי שהיה מועמד בין היתר גם למיי-גאייד.

גם בשורות אולדנבורג פנים מוכרות מאוד, בדמות ריקי פולדינג, אקס-ירושלים והקלע המוביל של הגרמנים עד כה, וכן ג'ייסון גארדנר, אקס-ר"ג ומלפפון מלחאי בעברו. במוקדמות המפעל נאלצו הגרמנים לעבור בוראץ' נקטר ומובילטקו קלוז' הרומנית. כרגע מדורגת אולדנבורג במקום השני בליגה הגרמנית במאזן 2:6.

אולימפיה לאריסה, שניצחה עד כה שניים מחמשת משחקיה בליגה היוונית, הצטיידה הקיץ בטרל קאסל הוותיק וחוזרת לגביע האתגר בו הגיעה לחצי הגמר בעונת 05/06. סוון שולצה מנבחרת גרמניה הוא השחקן הבולט בקבוצה עד כה עם 13.4 נק' למשחק בליגה.

32 הקבוצות חולקו לשמונה בתים של ארבע קבוצות כ"א, שיתקיימו בשיטת מיני-ליגה של שישה מחזורים (25 בנובמבר עד ה-13 בינואר). אחרי שכל קבוצה תשחק נגד שלוש האחרות בבית ובחוץ, יצטמצם מספר הקבוצות בחצי, כאשר שתי הראשונות מכל בית יעפילו לטופ 16, שיתקיים גם הוא בשיטת ליגה של ארבעה בתים (27 בינואר עד ה-10 במרץ).

שתי הראשונות משם יעפילו לשלב רבע הגמר, שיתקיים בשיטת סדרות של הטוב משלושה משחקים, כאשר יתרון הביתיות למנצחות הבתים בטופ 16. ארבע המנצחות יעפילו לפיינל פור שיתקיים במרוכז ביעד אחד עליו יוכרז בהמשך.

כל הבתים
בית א': ונטספילס, קאחהסול סביליה, אנרג'י צ'ארנה וליאז'
בית ב': אוראל גרייט, טולון, טלקום בון וקראבנוס
בית ג': לוקומוטיב רוסטוב, שולה, בנטון פרייבורג וסומיכימפרום
בית ד': דן בוש, א.א.ל לימאסול, גמונדן ושיאוליאי
בית ה': הפועל ירושלים, אולדנבורג, מיי-גאייד אמסטרדם ולאריסה
בית ו': חימיק יוז'ני, גלאטאסריי, ק.ק. זאגרב ומונס
בית ז': וירטוס בולוניה, סמארה, טארטו-רוק ואוסטנד
בית ח': טריומף ליברצי, בי.סי. קייב, פרנקפורט סקייליינרס וקאלב טאלין






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();