זר חדש בר"ג
ספסל ,06/11/2008

מייק הלמס, רכז בוגר אוניברסיטת אוקלנד ששיתף בעונה שעברה פעולה עם רוד גריזארד בליגה האוסטרלית, עוזב את סינגאפור לה נשאר נאמן במשך שלוש עונות לטובת זיסמן.

מייק הלמס (26, 1.84 מ'), רכז אמריקאי ששיחק בעונה שעברה בליגה האוסטרלית, חתם היום בעירוני ר"ג. הוא ינחת בארץ בסוף השבוע, ואם יעבור בדיקות רפואיות ויספיק להירשם בזמן, יערוך את הבכורה שלו כבר ביום א' נגד גליל/גלבוע. בימים האחרונים נפוצו שמועות על כך שבריאן טולברט ששוחרר מאודסה יחזור לשחק בזיסמן, אבל הן כנראה היו מוקדמות.

בכך ממשיכה ר"ג לעשות רעשים בשוק. אחרי שחרורו של אילן ברקוביץ', נפרד מהסגל כוכב לאומית אחר, גרי גנדל, שימשיך את העונה במקום אחר, אבל כמו ברקוביץ', ימשיך להתאמן זמנית בר"ג. את מקומם יתפוס יריב יצקן, שחתם בר"ג השבוע אחרי שפתח את הליגה בלי קבוצה.

הלמס, יליד דטרויט, מישיגן, הוא בוגר אוניברסיטת אוקלנד, ממנה יצא ב-2004 אחרי ארבע שנים. בשלוש עונותיו האחרונות במכללה, נבחר לחמישיית העונה במחוז המיד-קונטיננט, וכג'וניור היה שחקן העונה עם 26.8 נק' שדירגו אותו במקום השלישי בכל ארה"ב. בשתי עונותיו האחרונות שיתף בקבוצה פעולה יחד עם ראוול מארשל, שהצטיין בניצחון ציבונה על מכבי ת"א במחזור הראשון.

את עונתו הראשונה כמקצוען חילק בין מישיגן מה-CBA לארגנטינו ג'ונין הארגנטינאית, וגם שיחק פעמיים במדי נבראסקה מה-USBL. בעונת 05/06 הגיע לראשונה לאוסטרליה והיה סגן מלך הסלים במדי האנטר עם 22.0 נק' למשחק.

כאשר הקבוצה עברה לסינגאפור, הוא נשאר איתה והמשיך להרים עם 22.7 נק', 4.9 ריב' ו-2.3 אס' למשחק. כאשר העונה באוסטרליה נגמרה, עבר לגיסן הגרמנית, בה החזיק מעמד שישה משחקים בלבד עם 7.8 נק' ו-1.1 אס'.

בעונה שעברה שוב חזר לסינגאפור, ובשלושים משחקים רשם 20.9 נק', 5.2 ריב', 3.1 אס' ו-3.4 איב', כאשר בין היתר הוא משחק לצידו של רוד גריזארד שעבר בסיום העונה לבני השרון. מדובר בגארד זריז מאוד, שמעדיף את הזריקה על המסירה. הוא זורק לא מעט שלשות וקולע באיזור ה-35%, חודר המון לסל ומגיע לזריקות עונשין רבות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();