פניני. לא ילבש יותר אדום



פניני מצטרף לחממה הסרבית
ספסל ,04/11/2008

הפורוורד סוף-סוף מצא לעצמו קבוצה ויבלה את עונת הצינון שלו עד לחוזה במכבי ת"א במדי ז'לז'ניק, שהדיחה אותו ואת הפועל ירושלים ברבע גמר גביע יול"ב לפני שנתיים. פניני יהיה הזר השני של הקבוצה מלבד סמארדיזסקי המקדוני.

חודש אחרי פתיחת העונה, גם לגיא פניני יש קבוצה. שחקן המריבה, שחתם בשבוע שעבר מחדש על חוזה לשלוש שנים במכבי ת"א החל מהקיץ הבא, התאמן לאחרונה בעירוני ר"ג, אך ע"פ הפשרה שהושגה עם קבוצתו לשעבר, הפועל ירושלים, נאסר עליו לשחק בארץ.

היום חתם הפורוורד של נבחרת ישראל בז'לז'ניק, שהפכה בשנים האחרונות לחממת הצעירים הכי גדולה בליגה הסרבית, והוציאה מתוכה כוכבים כזוראן ארצג, אלכסנדר ראסיץ', מילוש תאודושיץ' ואחרים. דרגאן לאבוביץ' בן ה-21 הוא כוכבה הגדול העונה של ז'לז'ניק, שזכתה בשתי אליפויות יוגוסלביה, גביע סרבי ופעמיים בליגה האדריאטית.

לפני שנתיים, הודח פניני עם הפועל ירושלים ברבע גמר גביע יול"ב נגד הסרבים הצעירים, ששלוש שנים קודם לכן נעצרו בחצי הגמר ע"י ירושלים, למרות שניצחה אותם בכל שלושת המפגשים הקודמים ביניהן באותה עונה. בעונה שעברה, נחלשה הקבוצה מאוד, סיימה שמינית בלבד בליגה האדריאטית ולא העפילה לשלב הבא בגביע יול"ב.

העונה, הדיחו הסרבים בשלב המוקדמות הראשון את אמסטרדם של אריק שיבק - קבוצה אחרת אליה היה מועמד פניני - ובשבוע הבא בפרם, הם ינסו לעבור את אוראל גרייט בדרך לשלב הבתים. פניני, שיהיה הישראלי השלישי שמופיע בקבוצה זרה בליגה האדריאטית אחרי יותם הלפרין ואורי יצחקי, יהיה הזר השני בלבד של הקבוצה יחד עם פרדראג סמארדזיסקי, הענק המקדוני (2.15 מ').






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();