יצקן חוזר לר"ג, ברקוביץ' שוחרר
ספסל ,04/11/2008

הקלעי שהתקאמבק בעונה שעברה באשקלון, חוזר לליגה אחרי שני מחזורים בחוץ ויעשה את זה קרוב לספארי, באולם בו כבר שיחק חמש עונות בעבר. עוד 45 נקודות הוא גם ייכנס למאה הגדולים. במקביל, החליטו אילן ברקוביץ' ועירוני רמת גן להיפרד. לשחקן כבר יש מספר הצעות מקבוצות צמרת בלאומית.

יריב יצקן, כנראה הישראלי הבכיר שלא השתייך לאף קבוצה בתחילת העונה, חתם היום בעירוני ר"ג, שהתחילה את הליגה עם שני הפסדים. הוא יערוך הופעת בכורה כבר במחזור הקרוב במשחק הבית החשוב נגד גליל עליון/גלבוע.

יצקן, מהקלעים הוותיקים ביותר בליגה, חזר ארצה אחרי שנתיים בשארלוויל הצרפתית בעונה שעברה, וב-27 משחקים רשם 6.8 נק', 2.0 ריב' ו-1.1 אס' בממוצע. למרות רצף של 17 החטאות מעבר לקשת במהלך העונה, הוא סיים עם 31% לשלוש ו-55% לשתיים. 96% שדייק בזריקות העונשין היו האחוז הטוב בליגה, אבל מיעוט הזריקות הוציא אותו מהקטגוריה.

הסווינגמן שגדל בירושלים עבר לר"ג במהלך עונת 97/98, כחלק מהעיסקה במהלכה נשלח אפי בירנבוים לבירה. הוא שיחק בה שלוש עונות וחצי, עזב ובעונת 03/04 חזר אליה שוב במהלך העונה, אך לא מנע את ירידתה של מי שהייתה אז נמושת הליגה. גם בשתי העונות הבאות הוא ירד עם מכבי פ"ת ללאומית וכן עם שארלוויל לליגה השלישית בצרפת, אך הוא מקווה שהנאחס נשבר במדי אשקלון אשתקד.

אם לא יקרו הפתעות מיוחדות, צפוי יצקן להיכנס לרשימת מאה הקלעים הגדולים בתולדות הכדורסל הישראלי תוך שבועות ספורים. עם 2,366 נקודות בקריירה, הוא זקוק ל-45 נוספות כדי לעקוף את משה זילברמן, מיד אחרי שעידו קוז'יקרו יעשה את זה כבר במחזור הקרוב או זה אחריו.

במקביל, ולאחר חתימתו של יצקן, החליטו אילן ברקוביץ' ועירוני רמת גן להיפרד "ברוח טובה", מה שלמעשה משאיר את הקו האחורי של רמת גן עם רכז טבעי אחד, שמוליק ברנר, וללא הניסיון הרב של ברקוביץ', בו, כדרך אגב, כבר הביעה עניין יותר מקבוצה אחת בליגה הלאומית.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();