רמה"ש מחליפה עוד זר
אורי סביר ,14/12/2004

אחרי שהחליפה את מונטי ווילסון במרכוס האטן והצטיידה בז'יוואגו ניקולס כבוסמן, משחררת רמה"ש את צ'אד אוסטין שקיבל הצעה מרוסיה, ומנחיתה למבחנים את אנתוני גרונדי, מלך הסלים השבדי, שנחתך עקב תקרית אלימה עם חבר לקבוצה.

אין רגע דל בהפועל רמה"ש. מאמן כבר החליפו, גם זר ואפילו בוסמן הצטרף (והוחלף אחרי מחזור אחד בלבד). עכשיו הגיע תורו של צ'אד אוסטין, שקיבל הצעה מפתה מספרטק סנט פטרסבורג, יריבתה העירונית של הקבוצה אותה מאמן דייויד בלאט. הנהלת הקבוצה החליטה לא לעמוד בדרכו, וכבר הנחיתה בארץ מועמד להחליפו. אוסטין עשוי לשתף פעולה בקבוצה הרוסית עם טוראיי בראגס, אקס-הפועל י-ם.

אנתוני גרונדי (26, 1.86 מ') פתח את העונה הנוכחית בליגה השבדית, ואף היה מלך הסלים שלה עם 33.4 נקודות למשחק. בתשעה משחקים העונה הוא הוסיף 8.3 כ"ח, 2.7 אס', 3.6 איבודים ו4.1 חטיפות למשחק. על אף יכולתו הגבוהה החליטה קבוצתו, אוקלבו, לחתוך אותו מהקבוצה, לאחר תקרית בה הכה בחדר ההלבשה חבר לקבוצה. לרמה"ש כנראה שזה לא מפריע, ואולי אפילו להיפך נוכח אירועי המשחק אמש מול מכבי ת"א...

הגארד, ששיחק בשתי העונות האחרונות בליגה הראשונה והשניה בגרמניה, הוא בוגר אוניברסיטת צפון קרוליינה סטייט, ובשנתו האחרונה נבחר לחמישיית ליגת האיי.סי.סי היוקרתית, בה משחקות דיוק, צפון קרוליינה ומרילנד. לפני הגיעו לשבדיה שיחק בליגת הדאבל יו.בי.איי האמריקאית, בה נבחר לחמישיית העונה ולשחקן ההגנה הטוב ביותר, כשהוא רושם 20.8 נקודות למשחק.

גרונדי, יליד לואיוויל, משחק בשתי עמדות הגארד והוא נחשב לחוטף מצוין, שממוקם שביעי בכל הזמנים במכללה שלו בקטגוריה הזאת. הוא רזה מאוד, אבל גם זריז ביותר ועם ידיים ארוכות במיוחד. יש לו חדירה נהדרת לסל, גם מגוון נהדר של הטעיות ויכולת מצויינת למצוא את חבריו. על אף הג'אמפ שוט המוזר שלו, יש לו קליעה טובה מכל הטווחים, ובעונתו האחרונה, שימו לב, הוביל את הקולג' שלו בנקודות, אסיסטים וריבאונדים! כמו כן, מציינים כמעט כל דו"חות הסקאוטינג שלו, הוא שומר מצוין.

גרונדי יבחן במהלך השבוע הקרוב, ואם ירשים יעשה את הבכורה שלו כבר במחזור הליגה הבא.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();