ליפשיץ מצטרף לחולון
ספסל ,15/10/2008

הגארד שעלה בעונה שעברה עם גבעת שמואל, שב ארצה אחרי תקופה קצרה באודסה וחתם במדי האלופה. הוא יתפוס את מקומו של חנן קולמן, ששוחרר עקב חוסר התאמה.

ליאור ליפשיץ, שהתאמן בתקופה האחרונה עם הפועל בארי מהלאומית, חתם היום במדי הפועל חולון לעונה הקרובה. הגארד הישראלי, שנבחר לחמישיית העונה בלאומית אשתקד והצעיד את גבעת שמואל לזכייה באליפות הליגה, היה אמור לשחק באודסה האוקראינית, אבל אחרי תקופה קצרה החליט לחזור ארצה.

הרכז הג'ינג'י, מעומר במקור, גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ, אך לא זכה לצ'אנסים רבים בקבוצה הבוגרת, ובעונת 05/06 עשה צעד חכם כאשר עזב למכבי פ"ת מהלאומית. שני משחקים גדולים שלו ברבע גמר גביע המדינה, שאילצו את גליל עליון להזיע במשך שתי הארכות בגומלין לפני הניצחון הדחוק, סידרו לו מעבר באמצע העונה לכפר בלום.

תחת עודד קטש, הוא המשיך בפריחה ורשם את ערב חייו כאשר במו ידיו הוביל את גליל לניצחון ב-15 הפרש על מכבי ת"א של פארקר, וויצ'יץ' וגרשון. עונה לאחר מכן התקרב הביתה וחתם באשקלון, אבל פציעה בקדם העונה הקשתה עליו והוא סגר עונה מאכזבת למדי. אשתקד כאמור ירד ללאומית והיה מצוין במדי הגבעה.

באולם הפחים הוא תופס את מקומו של המתאזרח הדני, חנן קולמן, שהציג יכולת מאכזבת ושוחרר על רקע חוסר התאמה. ליפשיץ יהפוך לרכז הישראלי המוביל במקום ליאור שגב, שיירד לעמדת המחליף. בנוסף, ממשיך דני פרנקו לחפש חיזוק זר לעמדות החוץ.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();