פניני. לא ילבש יותר אדום



בינתיים צא לטיול באירופה
ספסל ,07/10/2008

בית הדין קבע כי גיא פניני ומכבי ת"א פעלו בתום לב, וזיכה את שניהם מאשמת חוזה כפול. בפשרה שהושגה עם הפועל ירושלים, הוחלט כי פורוורד הנבחרת "יתקרר" בעונה הקרובה ביבשת הישנה.

אחת הפרשיות הארוכות של הפגרה הנוכחית הגיעה אתמול לקיצה בבית הדין של איגוד הכדורסל. השחקן ומכבי ת"א, שהואשמו בחתימת חוזה כפול, זוכו לאחר שהיועץ המשפטי החליט כי הם פעלו בתום הלב. בעקבות ביטול כתב האישום, הגיעה מכבי להסכמה עם הפועל ירושלים כי השחקן ישוחרר אבל יוכל לחתום במדי הצהובים רק בקיץ הבא.

המשמעות היא שהפורוורד של הנבחרת יצטרך למצוא לעצמו קבוצה באירופה לעונה הקרובה. כזכור, לפניני היה חוזה לעונה נוספת במדי ירושלים, אך בעקבות סיכומו עם מכבי ת"א החל מעונת 2009/10, פנתה מחזיקת הגביע למוסדות האיגוד וביקשה להעמידו לדין. במקביל, הביעו אוהדי הקבוצה מחאה עזה כנגד השחקן, ובעצם חסמו את דרכו בחזרה למועדון.

הדיון עצמו היה סוער מאוד, ואביו ואחיו של השחקן הוצאו מהאולם לאחר שאמרו כי "ירושלים מחכה לנו עם סכינים". עו"ד שמעון מזרחי, שייצג את מכבי ת"א, היה חריף לא פחות: "הם רצחו את השחקן, רק רצו לנקום במכבי דרכו".

פניני עצמו, שמאז סיום קמפיין הנבחרת, היה מושבת בעל כורחו מפעילות, יוכל לשוב להתאמן בינתיים בכל אחת מקבוצות הליגה מלבד י-ם ומכבי, ובמקביל יחל לחפש מועדון ביבשת הישנה. אלמלא תהיה התפתחות בלתי-צפויה נוספת, נראה כי בקיץ הבא הוא יחתום על חוזה ארוך-טווח חדש בשורות הצהובים.

"אני שמח שכל הסאגה הזאת מאחורי", אמר פניני ביציאה ממשרדי האיגוד, "אני מאחל לירושלים הרבה הצלחה בהמשך".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();