דיימון, שוב ברמלה



חדשות ליגה לאומית - 5/10
שלומי פרי ,05/10/2008

אליצור רמלה והפועל קרית טבעון החליפו זרים, נס ציונה החתימה זר משלה. עפולה נקמה בטבעון במשחק אימון, טל דן הורחק במשחק אימון.

אליצור רמלה
אחרי שבחנו את הווארד וילקירסון והתאכזבו, החליטו באליצור רמלה ללכת למוכר ולטוב והחתימו לעונה נוספת את דיימון פטרסון הוותיק ששירת את הקבוצה בנאמנות בשנתיים האחרונות.

הפועל קרית טבעון
הטבעונים שיחררו את אדריאן אוטר והחתימו את אלפונסו פו. הפורוורד (1.98), בוגר אוניברסיטת צ'טאנוגה 2006, לא שיחק עונה אחת לאחר שסיים את המכללה ולאחריה הגיע לבולגריה, נבחן באחת הקבוצות ובסופו של דבר חזר לארצות הברית.

במשחק אימון שנערך ביום חמישי גמלה הפועל עפולה לקריית טבעון וניצחה אותה בחוץ 88:99. בשורות עפולה ערך ברק פלג הופעת בכורה והיה לא רע עם משחק הגנה טוב ו-9 נק', למרות שיצא ב-5 עב'. עפולה הוליכה לאורך כל המשחק בהפרש דו ספרתי ויתרון השיא עמד על 15 נק', כאשר האורחים מצמצמים מעט לקראת סיום המשחק. בעפולה לא שיחק עדי פרג הפצוע/חולה ובטבעון נעדר עדיין יגאל ניר שאמור לחזור עד תחילת הליגה מפציעתו. בטבעון שיחק הזר חדש, אלפונסו פו ובשורותיה בלטו גם אור סלע ואורן בן-חמו.
הירבו לעפולה: אנדרה האריס במשחק מצויין 36 נק' (14-14 מהשדה!) ו-10 כ"ח, אבי נניקשווילי 14 - 4 שלשות, אילן נניקשווילי 11 ו-7 אס', יוסי דדון 10 ו-8 אס.

עירוני נס ציונה
טל דן הורחק במשחק אימון מול אליצור יבנה לאחר תקרית עם יוני שחר.

הקבוצה החתימה את הזר טוד סוול, פאוור פוורורד (2.01) , בוגר טרי של אוניברסיטת סיינט פטרס. בעונתו האחרונה במכללה רשם 12.7 נק' למשחק והוסיף 10.4 ריב' ו-2.2 חסימות מדי ערב שהספיקו לו כדי להיבחר לחמישיה השלישית של הקונפרנס ALL-MET. סוול סיים את קריירת המכללות שלו שני בתולדות סיינט פטרס ברבאונדים וראשון בחסימות.

הפועל בארי
עוד לפני תום מועד ההעברות החתימה בארי את דור צבר ששיחק בעונה שעברה בהפועל גבעתיים מהארצית ולפני כן בהפועל באר-שבע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();