באירופה הישראלים כבר משחקים
ספסל ,05/10/2008

לליגת העל נצטרך להמתין עוד שלושה שבועות, אבל ביבשת הישנה הכחולים-לבנים כבר בתזוזה: שולדבראנד הפגיז חמש שלשות, קזרנובסקי טיפס למקום הראשון ואוחנון פתח רע.

משחק מצוין לשולדבראנד
אחרי הופעת בכורה פושרת בליגה הספרדית השניה, רשם אמש יונתן שולדבראנד משחק מצוין, בניצחון קבוצתו קליניקאס רינקון על לאון, 77:86. קבוצת הבת של מלאגה פיגרה ב-11 הפרש במחצית, אבל רבע אחרון בו ניצחה 14:28, שמר על מאזנה המושלם בבית.

הפורוורד הישראלי-שבדי עלה מהספסל, ובפחות מ-14 דקות קלע 17 נקודות, כולל 5 מ-7 מעבר לקשת! הוא הוסיף 2 ריב' וחסימה, לפני שיצא בחמש עבירות. קלארנס גילברט, אקס-הפועל ת"א, קלע 11 לאורחים, שספגו הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות, וכעת הם חולקים את המקום השני יחד עם עשר קבוצות נוספות, כולל רינקון.

קזרנובסקי מקום ראשון
נורדלינגן, העולה החדשה לבונדסליגה, העפילה הערב למקום הראשון, אותו היא חולקת עם אולם, אחרי ניצחון בית בהארכה על טובלינגן, 73:76. אבי קזרנובסקי ביצע חמש עבירות בפחות משמונה דקות, בהן רשם 2 נק' מהקו, 2 ריב' וחסימה. דניס וארני, אקס-ר"ג, רשם 12 נק', 5 ריב' ו-4 אס' למנצחים. מייקל היינס, ששיחק בעבר עם מושון יעקוסי באוניברסיטת פורדהאם ולאחר מכן בבני השרון, קלע 9 למפסידים.

אוחנון פתח בהפסד
איציק אוחנון פתח הערב עונה שניה בליגה הבלגית עם לובן, בהפסד ביתי לאאלסטר, 74:58. בהפסקה עוד פיגרה קבוצתו של יעקב ג'ינו לשעבר בנקודה בלבד, אבל ברבע השלישי קלעה 10 נקודות ובאחרון הובסה 26:16. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה, וב-24 דקות רשם 2 נק' (1-6 מהשדה), 3 ריב' ואס'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();