קזרנובסקי שני בבונדסליגה
ספסל ,28/09/2008

אבי קזרנובסקי ונורדלינגן כבר פתחו עונה בליגה הגרמנית הראשונה עם שני ניצחונות. סנטר העתודה לשעבר עלה מהספסל ורשם יכולת נאה בשני המשחקים. הלפרין קלע 7 בבכורה באולימפיאקוס.

בעוד רוב הישראלים עדיין מנמנמים לקראת העונה, אבי קזרנובסקי כבר שיחק שני משחקים. אחרי מספר עונות בליגת המשנה בגרמניה, השתדרג שחקן נבחרת העתודה לשעבר לבונדסליגה עם העולה החדשה נורדלינגן, ובתום שני מחזורים, עומדת קבוצתו במקום השני במאזן 0:2, כאשר רק סל בודד מפריד בינה לבין הבכורה.

במחזור הראשון ביום שבת שעברה ניצחה הקבוצה בביתה את לודביגסבורג, 56:75. קזרנובסקי עלה מהספסל ל-17 דקות, בהן רשם 7 נק' (2-4 מהשדה, 3-5 מהקו), ריב' בודד ושלוש עבירות. קלווין גיבס, אקס הפועל ת"א, קלע 8 בלבד למפסידים.

במחזור השני שנערך ביום חמישי ניצחה נורדלינגן בחוץ את פאדרבורן באסקט, 67:76 לאחר הארכה. קזרנובסקי השתדרג הפעם ל-24 דקות, בהן תרם 6 נק' (3-4 מהשדה), 5 ריב', 2 אס', 2 חט' וחסימה.

דניס וארני, חביב המערכת שהרעיד את הפארקט בזיסמן בתחילת הקיץ שעבר, עלה בחמישיית הקבוצה בעמדת הסנטר והסתפק ב-4 נקודות בלבד, ולא מן הנמנע כי בקרוב הוא ישוחרר, בדיוק כמו ג'וליוס פייג', שאחרי שנתיים על הספסל בבני השרון, גילה כי גם בגרמניה לא פשוט.

* הופעת בכורה להלפרין: יותם הלפרין רשם אמש את משחקו הראשון במדים האדומים של אולימפיאקוס, שבוע לפני הגעתו ארצה לצמד משחקים מול מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ. הגארד של נבחרת ישראל קלע 7 נקודות בהפסד לארמאני מילאנו, 91:84. ניקולה וויצ'יץ' הוסיף 8, בעוד ג'וש צ'ילדרס קלע 15. ג'ובי תומאס ודייויד הוקינס קלעו 27 ו-20 בהתאמה למנצחים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();