הוד השרון משלימה סגל
אלירן כהן ,05/09/2008

מכבי הוד השרון, שתודרך השנה על ידי נתי כהן, השלימה את מצבת שחקניה לעונה הקרובה וצרפה את הפורוורד בלייק המילטון, ששיחק בעונה האחרונה במקסיקו.

מכבי הוד השרון של נתי כהן צרפה היום לשורותיה את הזר בלייק המילטון (25, 2.02), ובכך השלימה למעשה את סגל שחקניה לעונה הקרובה.

המילטון, בוגר מכללת מונמאות' בשורותיה שיחק במשך ארבע עונות והעמיד ממוצעים של 13.5 נקודות ו- 5 כדורים חוזרים, הספיק לעבור בקריירה היחסית קצרה שלו בארבע מדינות שונות באירופה, כשאת הטובה שבהן, חתם בליגה האוסטרית לפני שנתיים, כשהעמיד שורה סטטיסטית של 12 נקודות, 5 כדורים חוזרים ו- 3 חסימות. את עונתו האחרונה במקסיקו סיים עם ממוצעים של 6.5 נקודות ו- 3 כדורים חוזרים.

המילטון הוא פורוורד רב-גווני שיודע לקלוע מבפנים ומבחוץ. מדובר באתלט נהדר שמרבה להטביע ולא פחות חשוב... גם לחסום מצויין. בהוד השרון יקוו שהפעם הפגיעה תהיה בול, כי בניגוד לשנה שעברה, יהיה קשה להחזיר את סטייסי, שהצטרף לאליצור כוכב יאיר, הביתה.

עד כה חתומים בקבוצה גם עודד ברנדווין, ניר גולן, ייבגני ליוטרין, שי נחום, מוטי מוסקוביץ', אייל אנגל, אסף ליפשיץ, ליעד כהנא, יואב ארביב ותומר גרמולין.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();