מקל עובר לעמק
ספסל ,05/09/2008

הרכז המצטיין של נבחרת העתודה הקיץ, שחזר באמצע העונה שעברה מהמכללות, הושאל ממכבי ת"א אל הפועל גליל/גלבוע, בה ינסה לפרוץ בעונה הקרובה.

מכבי ת"א החליטה להשאיל את הרכז הצעיר, גל מקל, לעונה אחת בהפועל גליל/גלבוע. כמו חברו מנבחרות הגילאים ומהנוער הצהוב, עומרי כספי, ינסה הגארד לעשות את הפריצה שלו תחת עודד קטש בצפון. קודם לכן, הוזכר השחקן כמועמד גם להפועל חולון והפועל ירושלים.

מקל עבר בתום גיל נוער לאוניברסיטת וויצ'יטה סטייט. אחרי עונת פרשמן פושרת, הפך הישראלי לרכז הראשון של הקבוצה, שסבלה מעזיבתו של המאמן מארק תורג'ון והייתה מהחלשות בקונפרנס. הגארד ידע עונה מוצלחת מבחינה אישית, עם 9.3 נק' ו-3.7 אס' למשחק, אבל סיומת רעה לעונה והיכולת המאכזבת של קבוצתו, גרמה לו לעזוב את ארה"ב עוד לפני סיום שנת הלימודים.

מקל חזר ארצה וחתם על חוזה ארוך-טווח עד 2011 במכבי ת"א, אך לצערו לא הספיק לשחק אפילו פעם אחת במדי הקבוצה. הקיץ, הוא ניער את החלודה והוביל את העתודה למקום העשירי באליפות אירופה, עם יכולת פנטסטית של 16.8 נק', 5.8 ריב' ו-4.5 אס' למשחק.

גם בגן-נר לא צפויים למקל חיים קלים מבחינת דקות משחק, והוא יצטרך להוכיח את עצמו שוב ושוב. שני הגארדים הישראלים הבכירים של קטש ולובין יהיו האלופים גוני יזרעאלי ואבישי גורדון הוותיק, בעוד דגן יבזורי אהוב העמק ורון סבג הצעיר יחפשו גם את הצ'אנס לקבל פארקט. בנוסף, כבר החתימה הקבוצה שני גארדים זרים, ארון ניקסון שממשיך לעונה שניה ובריאן רוברטס מאוניברסיטת דייטון.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();