"מאיר לוקח, מאיר נותן"
שלומי פרי ,03/09/2008

יניב גרין: "מאיר הוא הברומטר של הנבחרת. איך אומרים - מאיר לוקח, מאיר נותן, עד היום בקמפיין הוא בעיקר נותן". צביקה שרף: "בשנה האחרונה היו נגדי כל כך הרבה ניסים, אבל הפעם הנס היה איתנו". אלכס לייבינזון מביא את התגובות לאחר המשחק מול בריטניה.

צביקה שרף: "ישראל ניצחה ואפשר להיות שמחים וגאים. שיחקנו נגד שחקן גדול הערב, אבל גם לנו יש שחקנים טובים. קיבלנו תשבוחות מהאורחים. הייתה לנו מחצית ראשונה לא טובה, במחצית השניה השתפרנו, אבל היה לנו קיפאון התקפי שמנע מאיתנו לנצח את המשחק כבר ברבע הרביעי. המהלך האחרון בזמן החוקי היה אמור להיות חדירה של הלפרין או טפירו, אבל משהו השתבש".

בהמשך הסביר המאמן הלאומי מה קרה לפני ההארכה: "אחרי שליקטנו את ריבאונד ההגנה ויצאנו קדימה, הבריטים ביצעו פאול אחרי מגע של ריינקינג. השופטים לא תמיד שורקים לזה, אבל היום הם כן שרקו. בשנה האחרונה היו נגדי כל כך הרבה ניסים, אבל הפעם הנס היה איתנו. כבר מהתחלה ידעתי עד כמה הבריטים היו טובים, ראיתי את טורנירי ההכנה שלהם, אולי הייתי היחיד שטען שהם נבחרת חזקה".

שרף כבר מסתכל קדימה: "אנחנו נוסעים עכשיו לבוסניה שהפסידה בצ'כיה, וזה הופך את המפגש שם לעוד יותר קשה. ניקח את כל הדברים הטובים מהמפגש היום, את השחקנים הטובים וגם את הדברים הלא טובים. עשינו את כל מה שיכולנו נגד דנג, הוא סיים עם 30 נק', יחד עם זאת שמרנו מצויין והצלחנו לנצח. אני רוצה להודות לקהל על העידוד. יכול להיות שחלקו סבל מהתקפי לב במשחק, אבל אני מודה לו מאוד".

כריס פינץ', מאמן בריטניה: "זה היה משחק מאכזב עבורנו, הובלנו הרבה פעמים וזה מאכזב במיוחד להפסיד בצורה כזאת. השריקה האחרונה (בזמן החוקי) הייתה מאוד גבולית, בהארכה שלושה שחקנים שלנו יצאו בחמש עבירות ולא יכולנו להציג את ההרכב האופטימלי. הנבחרת היותר טובה תמיד מנצחת וזה גם מה שקרה הערב."

לואל דנג: "שתי הקבוצות שיחקו קשה, הערב ישראל שיחקה טוב והייתה יותר טובה מבריטניה. לנבחרת ישראל יש שחקנים טובים והערב הם שיחקו ביחד וזה מה שניצח להם את המשחק. האווירה באולם הייתה מדהימה, הקהל היה מעולה, דחף את הנבחרת הביתית והיה נהדר לשחק מולו".

יניב גרין: "זה היה המשחק הקשה ביותר שלי בנבחרת ואמרתי את זה לצביקה. היה קשה לקלוע נגד הבריטים, והיה קשה גם לעצור אותם בהגנה. מאיר הוא הברומטר של הנבחרת. איך אומרים מאירו לוקח, מאיר נותן, עד היום בקמפיין הוא בעיקר נותן".

תגובת מתן נאור: "איכשהו הכל יצא הכי טוב שאפשר. ניצחנו את המשחק בעשר נקודות הפרש, אחרי שהיינו עמוק בתוך הקבר. במהלך האחרון של הרבע הרביעי קיבלנו קצת מזל מהשופטים, לא שאני אומר שלא היה פאול, אבל בדרך כלל השופטים נוטים להתעלם מעבירות שכאלה. במזל ניצחנו את המשחק, אבל כשיש לך את מאיר טפירו, אז צריך להאמין בנסים גם שלוש שניות לסיום. דנג פשוט שחקן אדיר, אין לי מילים לתאר אותו. הצלחתי לעצור אותו על 30 נקודות בלבד, בהרבה חלקי משחק היה מאוד מתסכל לשמור עליו, הוא קלע סלים ממצבים מאוד קשים. ניצחנו היום, אבל הדרך עוד ארוכה. יש לנו שלושה משחקי חוץ רצופים שיהיו קשים גם פיזית וגם מנטלית, אבל נקח אותם אחד אחרי השני. הבוסנים הפסידו היום לצ'כיה, שזה משהו לא צפוי. הם יבואו למשחק הבא עם הגב אל הקיר ולא קל לשחק נגד קבוצה במצב הזה, אבל גם אנחנו נבוא עם מוטיבציה לנצח את המשחק".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();