רוט, סוף לסאגה
ספסל ,03/09/2008

בתום חודשיים של משא ומתן מהמתישים שידע הכדורסל הישראלי, חתם היום מורן רוט לשנתיים בהפועל ירושלים. "אני מחכה ומתרגש למשחק הראשון במלחה", אמר הרכז שיחזור לשת"פ עם גודס וסניד.

ערב פתיחת משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, עשה מורן רוט סוף לסאגה הכי ארוכה של עונת המלפפונים, וחתם לשנתיים בהפועל ירושלים, בה ישוב לשתף פעולה עם גיא גודס ועומאר סניד, איתם הגיע למקום השלישי בעונת 05/06.

רוט, שזכה בעונה שעברה באליפות המדינה עם הפועל חולון, ניהל מגעים עם ירושלים לכל אורך הקיץ, שידעו עליות ומורדות רבות, ורק היום בצהריים הגיעו לקיצם עם ההודעה הרשמית על צירופו. במקביל, היה מבוקש רכז הנבחרת גם במכבי חיפה וכן בחולון ששאפה להשאירו, כמו גם ע"י מספר קבוצות באירופה.

רוט, שהיה מועמד לירושלים כבר לפני שנתיים אחרי העונה המוצלחת בראשל"צ, החל את הקריירה דווקא בהפועל בארי מהליגה הארצית. בהמשך שיחק שלוש עונות בלאומית במדי מכבי אשדוד ואליצור רמלה, בה פרץ תחת זיו ארז במשחק גביע, בו הדיח מו ידיו את ראשל"צ.

אחרי שנבחר לתגלית העונה בעונת 04/05 בשורות רמה"ש, עבר לראשל"צ, בה נבחר לשחקן השישי המצטיין בליגה תחת גודס. עונה לאחר מכן קיווה להמשיך את הפריצה בגליל, אבל שוחרר אחרי פרשייה ביזארית וסיים את העונה בר"ג.

בעונה שעברה עבר להפועל חולון, והיה שותף בכיר לזכייתה באליפות המדינה. רוט היה לישראלי הבכיר של הקבוצה ולרכז הראשון של מיקי דורסמן על הפארקט, ולאורך העונה רשם 8.1 נק', 2.0 ריב' ו-4.6 אס' בממוצע.

לאחר החתימה אמר השחקן לאתר הרשמי של הקבוצה: "לאורך כל המשא ומתן רציתי להיות בהפועל ירושלים. לפעמים קורים דברים שקשה לשלוט עליהם אבל אני שמח שהכל הסתדר ואני שמח להגיע למועדון עם קהל שנותן כל כך הרבה לקבוצה. אני מחכה ומתרגש לקראת המשחק הראשון במלחה".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();