הול עובר לגבעת שמואל
ספסל ,21/08/2008

אחרי שלוש שנים בארץ, יעזוב הפורוורד השמאלי בפעם הראשונה את האדומים מהעמק, לטובת העולה החדשה שהתעניינה בו כבר בשנה שעברה כאשר עוד הייתה בלאומית.

ג'רמיין הול חתם לעונה הקרובה בגבעת שמואל. הוא הזר השני של הקבוצה, אחרי מארווין קילגור הגארד שחתם מוקדם יותר. כעת יתמקד אורן אהרוני בסגירת יתר הפאזל עם שלושה זרים נוספים.

הול הגיע ארצה בעונת 05/06, בתום קדנציות קצרות בסקוטלנד ופורטוגל, ובעונתו הראשונה הוביל את הפועל גלבוע/עפולה לגמר הלאומית, בו הפסידה להפועל חולון. עם 22.8 נק' למשחק, הוא נבחר לזר המצטיין בליגה, ואחרי ויתורה של חולון, המשיך עם האדומים מהעמק לליגת העל.

עונתו הראשונה בליגה הבכירה הייתה הצלחה מסחררת. הוא הפגין יכולת גבוהה ויציבה, ומלבד שני משחקים, קלע תמיד בדו-ספרתי, כולל הצגות של 25 ו-30 נקודות נגד מכבי ת"א. את העונה הוא סיים עם 18.0 נק', 5.0 ריב' ו-1.3 חט', וגלבוע שסיימה במקום השישי בליגה, החתימה אותו לעונה נוספת.

העונה החולפת הייתה מוצלחת הרבה פחות. האדומים ירדו ליגה, והול שפתח את העונה טוב, נחלש מאוד והפגין חוסר יציבות בולט. רק במחזור סיום העונה הצליח לקלוע מעל 20 נקודות, ובסה"כ סיים עם 12.2 נק', 4.2 ריב' ו-1.0 אס' בממוצע.

הול הוא פאוור פורוורד נמוך, אבל עם התמצאות נהדרת ואתלטיות פנטסטית שהופכת את סגנון משחקו למתאים מאוד בליגת הגארדים שלנו. כבר בעונה שעברה ניסתה הגבעה להחתים אותו כדי שיעזור לה לעלות מהלאומית, אך רק עכשיו, כשהיא כבר בליגת העל, זה הסתייע.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();