הידית עוברת לחולון
ספסל ,17/08/2008

יהוא אורלנד, שמיעט לראות פארקט במדי הפועל ירושלים, שוחרר ממחזיקת הגביע לטובת האלופה, בה יחזור לשחק תחת דני פרנקו שאימן אותו בעמק.

שבוע אחרי שאיבדה את אבישי גורדון לגליל/גלבוע, מצאה הפועל חולון מחליף, בדמות יהוא אורלנד. השוטר ממשגב לא הצליח למצוא את מקומו בהפועל ירושלים אשתקד, ובקשתו להשתחרר נענתה בחיוב. לאחריה חתם בחולון לעונה הקרובה.

אורלנד, שגדל בגליל עליון, הספיק לשחק כבר בשש קבוצות שונות, למרות שרק בחודש הבא יחגוג 27. הקלעי הנהדר עשה את הפריצה הגדולה שלו במדי הפועל גלבוע/עפולה לפני שנתיים, כאשר תחת דני פרנקו, הפגין לראשונה יציבות וסיים עם נתוני שיא בקריירה של 10.9 נקודות ו-45% לשלוש. תצוגה של שבע שלשות ברבע אחד במלחה, קנתה לו את הכרטיס לבירה.

המעבר לירושלים לא עשה לו טוב, והוא איבד את הביטחון מהר מאוד. שיא העונה שלו היה 8 נקודות בלבד, ומתוך 22 משחקים בהם שותף, קלע רק בשמונה. אחוזיו מעבר לקשת צנחו מתחת ל-26%, ובלי צ'אנס אמיתיים מהספסל, הוא התקשה להיכנס לרוטציה.

בעונה הקרובה כאמור, הוא ינסה לחזור לעצמו באולם בחולון. במקביל, מנסה האלופה לסכם על הישארותו של מורן רוט לעונה נוספת. הגארד היה מבוקש גם בהפועל ירושלים, אבל כרגע נראה שהמגעים איתה תקועים. המו"מ בין חולון לרכז כבר נפתח, ובשורות האלופה מביעים אופטימיות בקשר לסיכויי החתמתו.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();