בוסמן וזר למבחנים ברמה"ש
אורי סביר ,10/12/2004

אחרי שהחליפה מאמן ושיחררה את מונטי ווילסון המאכזב, עושה רוני בוסאני שינויים פרסונליים נוספים ברמה"ש, עם זר ובוסמן שבאו למבחנים בקבוצה. במשחק אימון שנערך היום סיימה הקבוצה בשוויון 103 - 103 עם גבעת שמואל.

ניקולס ז'יוואגו ומרכוס האטן נחתו אתמול בארץ וייבחנו במהלך הימים הקרובים בהפועל רמה"ש. האטן אמור להחליף את מונטי ווילסון ששוחרר בשבוע החולף, וניקולס את ליאו קראב בעמדת הבוסמן, שלא הותיר רושם מיוחד.

שני הנבחנים לקחו היום חלק במשחק אימון נגד גבעת שמואל ושניהם הרשימו, כשהאטן בולט מעל כולם עם 30 נקודות. כמו שזה נראה כרגע, שניהם יעשו את הבכורה שלהם כבר ביום א' הקרוב, כשהדבר היחיד שיכול למנוע זאת הוא שחרורו הבינלאומי של ניקולס מקבוצתו המקסיקנית שמתעכב עד כה.

מרכוס האטן, רכז בגובה 1.86 מ' שיחגוג את יום הולדתו ה24 ביום ב' הקרוב, הוא בוגר מכללת סנט ג'ונס המפוארת מ2003. האטן הוביל את המכללה לזכייה בטורניר ההזמנה הארצי של המכללות בעונתו האחרונה, כשהוא סוגר עונת סיניור נהדרת עם ממוצעים פנטסטיים של 22 נקודות, 6 כ"ח וארבעה אסיסטים למשחק ונבחר לשחקן המצטיין בטורניר.

האטן נבחר במקום השישי בדראפט הסי.בי.איי, וניסה את מזלו בליגה הטובה בעולם, אך מספר ימים לפני פתיחת העונה הקודמת נחתך מהקליפרס. בהמשך העונה הוא שיחק שלושה משחקים באוסטרוב הפולנית ו16 משחקים בלה פאלמה מהליגה השניה בספרד, בהם רשם 12.6 נקודות למשחק.

גם הקיץ ניסה האטן את מזלו באן.בי.איי, אך שוב שוחרר ממש בטרם העונה מהדנבר נאגטס. מדובר בגארד מהיר מאוד, שיודע לייצר נקודות וליצור מצבים גם לחבריו לקבוצה. עם זאת, רוב דו"חות הסקאוטינג עליו מציינים שחסרה לו קליעה יציבה מבחוץ, ושלמרות גובהו הוא לא בדיוק עושה משחק. האטן הוא שומר מצוין, שהוביל את מחוז הביג איסט בחטיפות בעונתו האחרונה.

הנבחן השני הוא ז'יוואגו ניקולס (30, 2.01 מ'), שעשוי להיות הבוסמן השלישי בליגה מהבאהמס אחרי מארק דין ורוג'ר פארינגטון.

ניקולס הוא בוגר מכללת פלורידה אינטרנשיונל בה עברו גם אורן אהרוני ומאיר קמינסקי. מלבד עונה בודדת בליגה השלישית בצרפת, מעולם לא שיחק הפורוורד באירופה, ואת רוב הקריירה שלו העביר במקסיקו, אגרנטינה, ונצואלה והרפובליקה הדומיניקנית. בעונה האחרונה הוא שיחק בסולס המקסיקנית, לצידו של אקס-נתניה ג'ראלד וויליאמס. מדובר על פורוורד רב-גוני וחזק מאוד, שמצטיין בהגנה ובריבאונדים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();