אליהו, 14 נק' מול איטליה



היום של איטליה
אלכס לייבינזון ,01/08/2008

טורניר בורמיו: אחרי שנבחרת העתודה של איטליה גברה מוקדם יותר הערב על המקבילה הישראלית, קיוו בנבחרת הישראלית להחזיר את הכבוד. בתחילת השבוע הנבחרות נפגשו למשחק הכנה ואז הייתה ידה של ישראל על העליונה, אולם הערב האיטלקים היו עדיפים על כוח צביקה, שלטו במשחק לאורך מרבית חלקיו וזכו לניצחון מוצדק בסיום בתוצאה 77-68.

הרשמה וכניסה למערכת נתוני נבחרת ישראל. המשחק מול איטליה כבר בפנים

ישראל חסרה במשחק זה את עידו קוז'יקרו החולה, כאשר גם גיבור הניצחון הקודם על האיטלקים, גיא פניני, שותף לדקות בודדות בהן לא הצליח להביא את יכולתו לידי ביטוי. מאיר טפירו ממשיך ביכולת בינונית וגם הערב סיים עם נתונים מאכזבים, למרות הדקות הרבות בהן שיחק. נקודת האור היחידה של הנבחרת היא יוגב אוחיון שהראה אסרטיביות במהלכים אישיים בדקות בהן שותף. המשחק הבא של הנבחרת יהיה מחר נגד נבחרת פולין של מולי קצורין.

האיטלקים פתחו את המשחק בצורה טובה והובילו 10-2 לאחר שלוש דקות של משחק. יניב גרין בסל חשוב התחיל את החזרה הישראלית למשחק ויותם הלפרין במהלך של שלשה ועבירה קבע שיוויון 10. מאותו רגע והילך הנבחרת הורידה את הרגל מדוושת הגז ולא הצליחה לייצר סל במשך דקות ארוכות. לשמחתה גם האיטלקים התקשו מול ההגנה הישראלית, סל של יותם הלפרין עם הבאזר הוריד ל21-16 בסיום הרבע.

האיטלקים המשיכו לשלוט במשחק גם ברבע השני ושוב הובילו ב-10, אולם חניכיו של צביקה ידעיואיך לחזור למשחק, כאשר שלשה של תמיר הורידה ל-5 והכריחה את רקלקאטי לקחת פסק זמן ראשון ברבע. יוגב אוחיון נכנס למשחק ופירק את ההגנה האיטלקית לחתיכות, תוך שליאור אליהו מוריד לנקודה, שלוש דקות לסיום הרבע. סרנייה בשלשה ניסה להחזיק את הסקוודרה אזורה במשחק, אולם הנבחרת הישראלית המשיכה בשלה, עלתה ליתרון ראשון במשחק, אבל לא הצליחה לשמור על ההובלה וירדה בפיגור 38-37 להפסקת המחצית.
קלעים של הנבחרת במחצית: אליהו 9, תמיר7, הלפרין6, גרין 5, אוחיון וטפירו 4, כספי 2.

שלשות של בולרי וסראנייה בתחילת הרבע השלישי שוב דחפו את האיטלקים קדימה. כריס ווטסון היה זה שקלע את הנקודות הראשונות עבור הנבחרת הישראלית במחצית שנייה, אולם האיטלקים המשיכו לצלוף וסרנייה קבע 49-40 לאיטליה. דקות טובות בהגנה ישראלית מנעו נהאיטלקים סלים ויניב גרין בחסימה גדולה ואחריה בסל הוריד ל-6. דניאל האקט עלה מהספסל ועזר לנבחרת איטליה לברוח מעט, כאשר מנגד יניב גרין המשיך בדקות הטובות ומהלך סל ועבירה שלו קבע הוריד את ההפרש בחזרה ל-6. צ'יטאדיני בהטבעה אדירה הוריד את הקבוצות להפסקה בתוצאה 60-52 בסוף הרבע השלישי.

לרבע האחרון כוח צביקה עלה בצורה אגרסיבית ועמית תמיר הוריד ל-5. האיטלקים התעשתו מהר, אמורוסו קלע סל חשוב וסרנייה בשלשה קבע 12 למארחים. האיטלקים לא השכילו לנצל את ההחטאות הישראליות ומאיר טפירו שהיה חושך כל הערב ואף זרק אייר בול באחת ההתקפות האחרונות, איפס את הידית והוריד ל68-74, דקה לסיום המשחק. רביב לימונד בהחטאה קריטית לא הצליח להמשיך במומנטום הישראלי והמשחק הסתיים בתוצאה 77-68.

לישראל: ליאור אליהו 14 נק' (5-9 מהשדה, 5 ריב'), יותם הלפרין 13 (3-6 משלוש), יניב גרין 13 (10 ריב'), עמית תמיר 11 (4-4 משתיים, 7 ריב'), מאיר טפירו 7, יוגב אוחיון 4, כריס ווטסון ועומרי כספי 3 כ"א, כן שיחקו מורן רוט, רביב לימונד, ניצן חנוכי, מתן נאור וגיא פניני

לאיטליה: אמורוסו 16, סוראנייה 14, האקט 11, מישלורי 9, צ'ינצ'אריני ובולרי 8 כ"א, צ'יטאדיני ומורדנטה 4 כ"א, פואטה 3, כן שיחקו אינפנטה, פנטוני, קבליירו
דנילו גאלינרי לא שיחק









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();