מזרחי חתם בחיפה
ספסל ,26/07/2008

הפורוורד, שבעונה שעברה ירד ליגה עם ראסינג פאריז בצרפת, חוזר ארצה ומצטרף לקוז'יקרו, פורת ובן-דוד במדי הירוקים מהכרמל: "יהיה כיף לעבוד עם אשכנזי".

אחרי עונה אחת בחו"ל, חוזר משה מזרחי לליגת העל. הפורוורד, ששיחק בעונה שעברה בצרפת ואיבד את מקומו בסגל נבחרת ישראל, היה מבוקש ע"י קבוצות רבות וביניהן בני השרון והפועל ירושלים בהן כבר שיחק בעבר, אבל הערב החליט לחתום במכבי חיפה. הוא יחזור לשתף פעולה עם עידו קוז'יקרו, עימו שיחק בעבר במלחה.

מזרחי, שגדל בהפועל חולון, עזב אותה אחרי שלוש שנים בבוגרים לתקופת זמן דומה בהפועל ירושלים, עימה זכה בגביע יול"ב. אחרי עונה לא מלאה בגליל אותה סיים במאריופול האוקראיינית, עבר לעונות בודדות באשקלון ובני השרון, עימה הגיע לפיינל פור ולגמר גביע המדינה.

בקיץ שעבר חתם בראסינג פאריז/לבלואה. בתחילת דרכו בליגה הצרפתית מיעט לקבל דקות, אך ככל שהתקדמה העונה, הפך משמעותי יותר ויותר, ובסיום כבר פתח בחמישייה, אך לא הצליח למנוע את ירידתה של הקבוצה לליגת המשנה. ב-23 משחקים רשם 6.6 נק' ו-1.8 ריב' בממוצע, עם 37% לשלוש ו-93% מהקו.

"אני שמח לחזור לשחק בישראל, ושהצוות המקצועי האמין בי ובעידו שנצעיד את הקבוצה קדימה", אמר מזרחי, "יהיה כיף לעבוד עם אבי אשכנזי והצוות שלו שאני מכיר. כיף לחתום בקבוצה עם קהל ומסורת, ואני מקווה שנצעיד אותה ביחד קדימה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();