הכל נשאר בפורטו-ריקו
ספסל ,26/07/2008

ג'ואל ג'ונס-קמאצ'ו שחתם בעירוני ר"ג הודיע כי לא יגיע ארצה מסיבות אישיות, והוחלף ע"י חברו בנבחרת, הפורוורד כרמלו לי, שהצטיין בניצחון על סלובניה ב"הזדמנות האחרונה".

כרמלו לי (31, 2.00 מ'), שחקנה של נבחרת פורטו-ריקו, חתם הערב לעונה אחת בעירוני ר"ג. הוא מחליף את בן-ארצו וחברו לנבחרת, ג'ואל ג'ונס-קמאצ'ו, שהודיע לקבוצה כי לא יכבד את הסיכום עימו בגלל סיבות אישיות.

לי, יליד אטלנטה, שיחק עונה אחת באוניברסיטת פלורידה, לפני שעבר ללונג ביץ' סטייט, ממנה יצא ב-2000. אחרי מספר שנים בליגות החצי מקצועניות בארה"ב, שיחק מספר שנים בליגה המכסיקנית, וכן עבר בדרום קוריאה, ארגנטינה, ונצואלה, הרפובליקה הדומיניקנית ופורטוגל. בשלוש השנים האחרונות שיחק בליגה הפורטו-ריקנית, ולפני מספר חודשים אף נבחר לראשונה למשחק האולסטאר.

בחודשים האחרונים שיתף פעולה עם אנטוניו לאטימר, אקס-גבעת שמואל, וטרנס שאנון, אקס-רמה"ש, בקבוצה גינאבו. את העונה הוא סיים עם ממוצעים של 17.6 נק', 5.7 ריב' ו-2.9 אס', כשהוא מדייק ב-39% מעבר לקשת ו-89% מקו העונשין.

הפורוורד האתלטי, שאביו הגיע מפורטו-ריקו, קיבל מיד אזרחות והחל לייצג את נבחרתו. באליפות העולם לפני שנתיים רשם 3.0 נק' למשחק, וגם בקיץ שעבר נבחר לסגל הסופי. בשבוע שעבר שיחק לי בטורניר ההזדמנות האחרונה לבייג'ין.

אחרי שני משחקים בהם לא קלע, היה מהמצטיינים בניצחון ברבע הגמר על סלובניה עם 11 נקודות, כולל שלוש שלשות ללא החטאה. בשני ההפסדים ליוון וגרמניה, בהם נקבע כי נבחרתו לא תיסע לסין, הסתפק ב-7 נקודות. בסה"כ הוא סיים את הטורניר עם 5.0 נק' ו-3.6 ריב' בממוצע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();