ירושלים לא מוותרת על פניני
ספסל ,22/07/2008

למרות שכבר חתם על חוזה ארוך-טווח במכבי ת"א, הודיעה מחזיקת הגביע לפורוורד כי מכיוון שלא חתם באירופה עד ה-20 ביולי כפי שנכתב בסעיף השחרור שלו, היא רואה בו שחקן שלה.

כמו בכל פגרה, גם הקיץ מצפה לנו חזית משפטית בין הפועל ירושלים ומכבי ת"א, היריבות הגדולות של הכדורסל הישראלי. גיא פניני, שחתם בשבוע שעבר על חוזה לארבע שנים במדי הצהובים, קיבל אתמול הודעה מהאדומים מהבירה, לפיה מבחינתם הוא משתייך לסגל הקבוצה, ויידרש להתייצב לפתיחת האימונים.

פורוורד הנבחרת, שהגיע למלחה לפני שנתיים, מחזיק בחוזה לעונה נוספת, עם סעיף שחרור לאירופה בתמורה לדמי פיצויים של כ-25,000 דולרים בלבד. השחקן חתם כאמור לארבע שנים במכבי ת"א, וכדי ל"פרוץ" את סעיף העזיבה, הודיעה סגנית האלופה כי תשאיל אותו בעונה הקרובה לקבוצה אירופית, ככל הנראה ז'לגיריס קובנה. עם זאת, ביום א' פג תוקף החוזה, ומכיוון שהשחקן עדיין לא חתם בקבוצה אירופית, טוענת ירושלים כי הוא מחוייב לעמוד בחוזהו.

עורך הדין, איתן ארז, שנשכר ע"י ירושלים כדי לטפל בפרשה, אמר אתמול לערוץ הספורט כי "מכיוון שהוא לא התקשר עם אף קבוצה באירופה, ורק הביע רצון תיאורטי לשחק באירופה, הוא שחקן של הפועל ירושלים לכל דבר ועניין. הוא נדרש להתייצב לתחילת האימונים, ולא ישוחרר לאף קבוצה בארץ. כפי שהפועל ירושלים מקיימת חוזים, היא מצפה גם מהשחקן לקיים את החוזה".

במכבי ת"א הופתעו מאוד לשמוע על כוונת ירושלים להשאיר את השחקן, ולא ברור כיצד יגיבו. על פניו, נראה כי הסיכויים שפניני יישאר בשורות מחזיקת הגביע קלושים, וגם אם ירצה בכך, ספק אם אוהדי הקבוצה יקבלו אותו בברכה אחרי שכבר הצטרף ליריבה המרה מהצד השני של כביש מס' 1. נדמה שצעדיה של ירושלים, ובראשם שכירת עו"ד, מצביעים כי בכוונתה ללכת לבוררות או להגדיל את התמורה עבור השחקן. מה שבטוח - המשך יבוא...






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();