חרוש מונה לעוזרו של שרף
ספסל ,21/07/2008

ישיבת הועדה המקצועית אישרה אחה"צ כי המאמן הירושלמי, מנהל הנבחרות הצעירות של ישראל, ישוב לשמש כעוזר בנבחרת הבוגרת, בה כבר עבד בעבר.

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל אישרה את מינויו של יורם חרוש לעוזר מאמן שני בנבחרת ישראל. המאמן בן ה-50, שהופקד בשנים האחרונות על ניהול הנבחרות הצעירות באיגוד, מצטרף למאמן צביקה שרף ועוזרו רוני בוסאני, ולמעשה תופס את מקומם של אריאל בית-הלחמי ואריק שיבק, שעזבו את הנבחרת מסיבות שונות.

חרוש, שגדל בהפועל ירושלים ואף היה שחקן נבחרת הקדטים, פנה לאימון בגיל 22, ופרץ לתודעה בתחילת שנות התשעים, כאשר החליף את פארוק קולאנוביץ' בשורות האדומים מהבירה. הוא החל את שיתוף הפעולה שלו עם צביקה שרף כאשר שימש כעוזרו בנבחרת הנוער, ולאחר מכן גם במכבי ת"א.

בשנת 2000 הוביל את נבחרת העתודה להישגה הגדול אי-פעם, כאשר זכתה במדליית הכסף באליפות אירופה במקדוניה, ואף השתתפה קיץ לאחר מכן באליפות העולם. קודם לכן שימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל בתקופתו של מולי קצורין.

מחר יכנס צביקה שרף מסיבת עיתונאים שתפתח את הכנותיה של הנבחרת לקראת מוקדמות אליפות אירופה הקיץ, בהם תשחק בבית אחד מול בריטניה, צ'כיה ובוסניה. ביום ד' יתקיים האימון הראשון בהדר-יוסף, כאשר עדיין לא ברור האם דרור חג'ג' וליאור אליהו, שביקשו להשתחרר, מתכוונים להופיע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();