כספי נשאר צהוב
ספסל ,19/07/2008

הפורוורד הצעיר של מכבי ת"א פתר את כל המחלוקות עם הנהלת הקבוצה, וחתם לשנתיים נוספות: "תמיד אמרתי שאני מכביסט". וויצ'יץ' והלפרין יחזרו באוקטובר למשחק אימון עם אולימפיאקוס.

עומרי כספי ישחק גם בעונה הבאה במכבי ת"א. אחרי מו"מ מסובך, בתחילתו כבר עמד הפורוורד לחתום על החוזה ואז התחרט עקב מחלוקת סביב סעיף השחרור שלו שנדמה היה שיוביל את הצדדים לבוררות, הצליחו מכבי והשחקן להגיע לעמק השווה. החוזה החדש, לתקופה של שנתיים, יעמוד על כ-300,000 דולרים לעונה, ויכלול אופציית יציאה ל-NBA בקיץ הבא.

כספי הפך השנה לאחד הישראלים המובילים בליגה, כאשר קלע 11.2 נק' והוריד 4.0 ריב' בממוצע. ביורוליג הוא רשם 4.6 נק' ו-2.1 ריב' בלבד, אבל אחרי שראה את תחילת העונה מהספסל אצל עודד קטש, הפך לשחקן חמישייה קבוע בימי צביקה שרף.

הפורוורד, שישחק הקיץ לראשונה עם נבחרת ישראל, יצא בחודש שעבר למסע התרשמות אצל מספר קבוצות בארה"ב, אך בסופו בחר להשהות את מועמדותו לדראפט בשנה נוספת. עם חזרתו הבהיר כי ברצונו לשחק במכבי, אבל רק בסוף השבוע הבשילו המגעים לכדי סיכום.

"לכל אורך הדרך אמרתי שאני מכביסט", אמר כספי, "אני מצטער אם הדברים יצאו מפרופורציות במהלך המשא ומתן. אני שמח לתת את כל כולי להצלחת מועדון הבית שלי".

ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין, שעזבו את מכבי לאולימפיאקוס בפגרה הנוכחית, יחזרו עם קבוצתם היוונית ליד-אליהו במסגרת בית א' של היורוליג, אבל ביום ו' התברר כי משחק הקאמבק הרשמי ייערך עוד קודם לכן. בארבעה באוקטובר יגיעו האדומים מפיראוס לת"א למשחק אימון, שיהווה פרידה מהסנטר הקרואטי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();