ר"ג מתכוננת לאולימפיאדה
ספסל ,15/07/2008

אחרי ג'וש גומז מקייפ ורדה, החתימה היום קבוצתו של רובי בלינקו זר נוסף מהטורניר הקדם-אולימפי: ג'ואל ג'ונס, גארד נבחרת פורטו-ריקו, ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח.

ג'ואל ג'ונס קמאצ'ו, גארד המתנשא לגובה 1.98 מ' שיחגוג מחרתיים (ה') יום הולדת 27, חתם היום בעירוני ר"ג לשנתיים. השחקן, יליד סן דייגו קליפורניה, משחק בימים אלו במדי נבחרת פורטו-ריקו בטורניר ההזדמנות האחרונה לאולימפיאדת בייג'ין.

ג'ונס החל את קריירת המכללות שלו בגרוסמונט קולג', אבל אחרי שנה אחת עבר לאוניברסיטת קאל-סטייט סקרמנטו, בה שיחק שלוש שנים, במהלכן נבחר פעמיים לחמישיית המצטיינים של מחוז הביג-סקיי. במקביל, היה חוזר כל קיץ לשחק בליגת הקיץ של פורטו-ריקו, כפי שנוהגים רוב שחקני המדינה, וביניהם גם אנטוניו לאטימר וכריסטיאן דלמאו ששיחקו בעבר בארץ.

בעונתו האחרונה במכללה, 2004, רשם 12.2 נק', 4.7 ריב' ו-1.7 אס' בממוצע. בעונת 05/06 קיבל את החוזה המקצועני הראשון שלו, ושיחק בשנדונג ליונס הסינית. שנה לאחר מכן נבחן במדי הלוס אנג'לס די-פנדרס מליגת הפיתוח, אך נחתך לפני העונה, ובהמשך שיחק שבעה משחקים במדי קרסלוהה הגרמנית, בה רשם 13.7 נק' בממוצע. בשנתיים האחרונות שיחק בפונס המקומית.

ג'ונס ייצג את פורטו-ריקו לראשונה בקיץ שעבר, כאשר זכתה במדליית הכסף במשחקי הפן-אמריקן (7.0 נק' בממוצע). במשחק הפתיחה של נבחרתו היום בטורניר הקדם-אולימפי בסין, רשם ריבאונד בודד בחמש דקות בניצחון על קמרון. הוא נחשב אתלט מדהים, שאף זכה בעבר בתחרות ההטבעות באולסטאר הפורטו-ריקני.

חברו החדש לקבוצה, ג'וש גומז, סיים היום את דרכו בטורניר ההזדמנות האחרונה, אחרי שקייפ ורדה הובסה ע"י גרמניה 104:68, והלכה הביתה עם מאזן 2:0. הגארד, שהגיע מבנימינה, לא קלע אף נקודה בתבוסה לניו-זילנד שלשום ב-29 דקות, והיום הציל מעט מכבודו עם 9 נקודות, עמוק בגארבג' טיים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();