ווטסון לא נוטש את הספינה
ספסל ,15/07/2008

אחרי אבישי גורדון, מצליחה האלופה מחולון להשאיר שחקן נוסף מהסגל של העונה שעברה: המתאזרח שהאריך את חוזהו בשנתיים למרות הצעה מירושלים.

כריס ווטסון, שיחגוג מחר (ד') יום הולדת 33, ישחק גם בשנתיים הבאות בהפועל חולון. המתאזרח של נבחרת ישראל התלבט בין ההצעה של הסגולים-צהובים לבין פניות מקבוצות אחרות, בין מהפועל ירושלים, ובסוף בחר להישאר. הוא השחקן השני מסגל עונת האליפות שממשיך בחולוניה, אחרי אבישי גורדון.

ווטסון, שחזר לארץ בעונה שעברה אחרי שנתיים נהדרות בלובן הבלגית, רשם במדי חולון 6.6 נק', 3.6 ריב' ו-0.8 חט' למשחק. הוא התחבר נהדר לאנרגיות של הקהל באולם הפחים, ובעונה הקרובה, בהיעדרם של פי.ג'יי טאקר, אלטון בראון, טרה סימונס ואחרים, צפוי בוודאי להיות פקטור משמעותי יותר.

המתאזרח, שחזר הקיץ לסגל נבחרת ישראל לראשונה מאז 2005, היה מלך הסלים והריבאונדים הישראלי בליגת העל במדי גבעת שמואל עם 15.8 נק' ו-6.2 כ"ח לפני ארבע עונות. קודם לכן שיחק גם במכבי חדרה והפועל מגדל העמק בליגת המשנה, וכן תקופה קצרה כזר בהפועל ת"א בליגת העל.

כעת ממקד מאמן הקבוצה החדש, דני פרנקו, את מאמציו בהחתמתו של מורן רוט לעונה נוספת. הרכז הפותח של הקבוצה אשתקד מנהל מו"מ במקביל גם עם הפועל ירושלים ומכבי חיפה, אך עד כה לא מצליח להגיע עם אף אחת משתיהן להסכמה כספית.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();