הנבחרת הלאומית של בלינקו
ספסל ,09/07/2008

גרי גנדל, מלך הסלים הישראלי של ליגת המשנה אשתקד עם 18.4 נקודות במדי רמלה, מצטרף לגומז, ברקוביץ', דניאל וחכמון בעירוני ר"ג.

שנים ארוכות בילה רובי בלינקו בליגה הלאומית, ומעטים מכירים אותה כמוהו. אחרי שבעונה שעברה אסף איתו לר"ג את דורון קרמר, בקיץ הזה הוא משדרג חמישה שחקנים שיעלו בעונה הבאה מהלאומית לליגת העל: שון דניאל ממגידו/יקנעם, ג'וש גומז מבנימינה, אילן ברקוביץ' מבאר-שבע, ליאור חכמון מנתניה שחתם אתמול, והיום הצטרף אליהם גם גרי גנדל.

גנדל בן ה-28 חוזר לקדנציה רביעית בליגה הבכירה, אחרי שני ניסיונות לא מוצלחים ברעננה ופ"ת ואחד לא רע בהפועל ת"א לפני שנתיים. הפורוורד, שגדל במכבי רחובות יחד עם מתן נאור, נדד כמעט כל עונה, ופרץ לראשונה במדי אליצור רמלה, במדיה נבחר לשחקן המשתפר של העונה כאשר קלע 21.3 נקודות - יותר מכל ישראלי אחר בליגה.

שנה לאחר מכן הצטרף להפועל ת"א, בה הפך לשחקן רוטציה מן המניין אצל אפי בירנבוים, אבל בשנתיים האחרונות שוב חזר לרמלה בלאומית. בעונתו הראשונה רשם קרוב ל-20 נקודות למשחק, ואשתקד שוב היה מלך הסלים הישראלי בליגה עם 18.4 נקודות למשחק, להן הוסיף 6.0 ריב' ו-1.2 אס'.

גנדל, ששיחק גם בבוגרים של רחובות, הפועל צפת ומכבי ראש העין, סבל מפציעה בגיל 24 שהשביתה אותו כמעט לעונה מלאה. בשנים האחרונות הוא אחד השחקנים הבולטים בליגה הלאומית, ובלינקו מקווה שהוא יוכל לשחזר את היכולת גם בכיתה של הגדולים.

בקבוצה עושים מאמצים כבירים להשאיר את בריאן טולברט, המצטיין של הקבוצה בעונה שעברה, גם לעונה הבאה. לגארד האמריקאי סעיף שיחרור מינימלי לאירופה, וע"פ פרסומים שונים כבר חתם באודסה, שצפויה להפוך למושבת ישראלים בליגה האוקראיינית. עם זאת, הנהלת הקבוצה תציע לו שדרוג בשכרו ותקווה שיבחר להישאר בליגה המקומית גם בשנה הבאה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();