גם הופמן בתכניות של אקוניס
ספסל ,05/07/2008

אחרי בן רייס, החתימה בני השרון שחקן נוסף לארבע שנים: אלעד הופמן, גארד בן 22.5 שרשם העונה 16.4 נקודות במדי אליצור יבנה בלאומית. אקוניס: "הוא יחליף את חנוכי".

אלעד הופמן חתם הערב לארבע שנים בבני השרון. הגארד שגדל במחלקת הנוער של מכבי רחובות, נכלל בעבר בסגל של גליל עליון אך מיעט לשחק, ובשלוש השנים האחרונות שיחק בהצלחה גדולה בליגת המשנה.

אחרי הקדנציה הלא מוצלחת בכפר בלום, שכללה ארבעה משחקי ליגה בלבד, עבר הופמן לאליצור רמלה, אך עונת הפריצה שלו הייתה תחת עמי נאווי במכבי הוד השרון. הוא רשם 16.2 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק, ונבחר לשחקן המשתפר של הליגה הלאומית.

בעונה שעברה חזר לשחק קרוב לבית והיה בורג מרכזי בעונה המצויינת של אליצור יבנה, העולה החדשה ללאומית. הוא רשם 16.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות למשחק, ועזר לקבוצה להעפיל למשחקי הפלייאוף העליון. לשיאו הגיע עם 32 נקודות, ב-13 מ-14 מהשדה, בניצחון על קרית אתא, שהעניק לו את תואר שחקן המחזור.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר הערב: "משהבנו שניצן חנוכי מעדיף לעזוב ולשחק בקבוצה שבה הוא יוכל לקבל יותר דקות משחק, היה ברור לנו שמה שאנחנו צריכים זה שחקן צעיר עם ניסיון מסוים, שלא יפחד להלחם על דקות המשחק ויוכל לתת לנו אנרגיות והתלהבות כשהוא יעלה מהספסל. הופמן מתאים לנו כמו כפפה ליד למה שאנחנו צריכים, הוא צעיר, הוא לא מפחד להיאבק על דקות המשחק שלו, ומעל הכול הוא שחקן מאד מוכשר שאנחנו מאמינים שבדומה לשחקנים כדוגמת גוני יזרעאלי, מורן רוט ואחרים, הוא יכול לעשות את המעבר מהליגה הלאומית לליגת העל בהצלחה גדולה. הופמן, כמו בן רייס, חתם לארבע שנים, ואנחנו מאמינים ששניהם יכולים להוות חלק מהווה והעתיד של המועדון".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();