עוד תגלית עונה בגליל/גלבוע
ספסל ,03/07/2008

יום אחרי החתמתו של גוני יזרעאלי, התגלית של עונת 06/07, החתימה הקבוצה המאוחדת שתשחק בגן-נר גם את ניר כהן, שפרץ בעונה שעברה במדי ר"ג והיה מבוקש בחצי ליגה.

בתקופה הזאת לפני שנה, ניר כהן היה עוד ישראלי אלמוני בוגר קולג' שמחפש קבוצה. בדקה ה-90 של הפגרה, הוא הגיע למבחנים בעירוני ר"ג, ומפה לשם, הפך לאחד הישראלים הטובים בליגה. הקיץ, הוא כבר היה מבוקש ע"י מחצית מהקבוצות, והיום חתם בהפועל גליל/גלבוע לעונה הבאה.

כהן, שחגג יום הולדת 27 לפני שבועיים, חזר לליגה לפני שנה, אחרי תקופה של ארבע שנים בקולג', כאשר את החצי האחרון בילה כשחקן חמישייה באוניברסיטת סן דייגו. הוא חזר ארצה בתום העונה, וממש ברגע האחרון קיבל צ'אנס מרובי בלינקו, אותו אסף בשתי ידיים.

הפורוורד/סנטר מצא את עצמו בתפקיד של ישראלי מוביל ממש מפתיחת העונה, כשלשיאו הוא מגיע עם 19 נקודות בהפסד בחולון ו-20 נקודות ללא החטאה, כולל 4 שלשות, בניצחון המדהים על מכבי ת"א שהביא לפיטוריו של עודד קטש מהצהובים - שניהם בסיבוב הראשון.

כהן הוביל לאורך רוב העונה את הליגה באחוזי קליעה מעבר לקשת, ולמרות היחלשות בסיבוב השלישי, עדיין סיים בעשירייה הראשונה. בסה"כ הוא רשם 8.4 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק, שזיכו אותו בתואר תגלית העונה ובזימון לסגל המורחב של נבחרת ישראל.

הוא מצטרף בקבוצה המאוחדת של עודד קטש וליאור לובין לדגן יבזורי, ארון ניקסון, אלישי כדיר וגוני יזרעאלי, שחתם אתמול. בקבוצה רוצים להחתים ישראלי בכיר נוסף, ומתרכזים במו"מ עם ברק פלג, תושב נוסף של העמק, שעשוי לרצות לסיים את הקריירה קרוב לבית.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();