יזרעאלי חוזר לעמק
ספסל ,02/07/2008

רכזה המחליף של אלופת המדינה מחולון חתם הבוקר בגליל/גלבוע המאוחדת. לפני שתי עונות הוביל במדי גלבוע את טבלת מלך האסיסטים ונבחר לתגלית העונה.

אחרי עונה אחת במרכז, שב גוני יזרעאלי לשחק בעמק בו נולד. הרכז, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון עימה זכה באליפות המדינה, חתם הבוקר לעונה הבאה בקבוצה המאוחדת של הפועל גליל/גלבוע, שתארח את משחקיה בגן-נר.

יזרעאלי, שהחל את הקריירה שלו בליגת העל בגבעת שמואל, פרץ במדי הפועל גלבוע/עפולה, אותה הוביל לגמר הפלייאוף בלאומית, עם 12.4 נקודות למשחק. למרות שהפסידו לחולון בסדרת העלייה, זכו האדומים מהעמק בכרטיס לליגה הבכירה לאחר ויתורו של מיקי דורסמן.

עונת 06/07 הייתה הטובה בקריירה של גוני, שקיבל את הצ'אנס להיות רכז ראשון ולא איכזב. הוא רשם 9.6 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-6.4 אסיסטים, הכי הרבה בליגה. הוא היה גורם מכריע בסיומה של הקבוצה במקום השישי בליגה, מבלי להיות מעורבת במאבקי התחתית, ונבחר לתגלית העונה.

בקיץ שעבר בחר לעבור לחולון, ואחרי שהחמיץ את פתיחת העונה עקב פציעה, הפך למחליפו של מורן רוט בעמדת הרכז. הוא רשם 4.8 נקודות ו-2.6 אסיסטים במהלך העונה, והשתדרג בפיינל פור ל-6.5 נקודות ו-5.5 אסיסטים. כמו רוב שחקני חולון, מלבד אבישי גורדון, ראה יזרעאלי שהקבוצה מתפרקת והחליט לעזוב.

הוא מצטרף בקבוצה המאוחדת, אותה יאמן עודד קטש יחד עם עוזרו ליאור לובין, שניים אחרים שנבחרו בעבר לתגליות עונה, לאלישי כדיר, דגן יבזורי וארון ניקסון שכבר חתמו. יזרעאלי יחליף ככל הנראה את יוגב אוחיון, שמעוניין לעזוב את הקבוצה.

לחצו כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של גוני יזרעאלי








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();