יצחקי חוזר לבני השרון
ספסל ,28/06/2008

הסווינגמן שגדל בבני הרצליה, עבר במכבי רעננה והספיק לשחק גם בקבוצה המאוחדת, עוזב את ר"ג. אקוניס: "חיזוק נהדר שישתלב במהרה בקבוצה".

אורי יצחקי חתם הערב לשנתיים בבני השרון. הגארד/פורוורד, שרשם עונה מלאה ראשונה בליגת העל מזה שלוש שנים אחרי סיבובים ביוון וסלובניה, נבחר לשחקן המשתפר של העונה שעברה, עת רשם 15.0 נק', 2.5 ריב' ו-2.1 אס' בממוצע במדי עירוני ר"ג.

יצחקי גדל בנוער של בני הרצליה ושיחק בה שלוש עונות בקבוצה הבוגרת. משם עבר למכבי רעננה יחד עם יניב גרין, אך אז החלה הדעיכה, בעקבות עונה רעה בהפועל ירושלים. הוא ניסה לצאת ולשחק בקלמזון, אך לא הצליח בגלל סיבות בירוקרטיות, וחזר לשחק בר"ג ורמה"ש.

בעונת 04/05 שיחק בבני השרון, ולאחר מכן יצא לעונה נהדרת בלאשקו הסלובנית, שנקטעה באיבה בגלל פציעה בגבו. ההמשך היה הרבה פחות טוב, עם חוזים קצרים בנהריה בה שיחק שני משחקים בלבד, אגלאו היוונית אותה עזב במהרה ודינאמו סנט פטרסבורג, שפשטה רגל עוד לפני ששיחק עבורה פעם אחת.

העונה כאמור חזר להיות פקטור מוביל בליגה, והדהים את כולם בעיקר בשיפור אחוזי העונשין, כאשר הפך מאחד הגרועים בליגה לצלף המדויק ביותר עם 90.2%. את משחקו הטוב ביותר רשם בסיבוב השלישי, כאשר קלע שיא קריירה של 30 נקודות בניצחון החוץ על בני השרון.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "אורי הוא החתמה נהדרת בשבילנו, חצי ליגה הייתה בעקבותיו ואנחנו שמחים שהוא העדיף לחזור הביתה ולשחק בבני השרון. מלבד היותו שחקן בית, עובדה שהיא חשובה בפני עצמה, מדובר בגארד\פווארד הישראלי הטוב בליגה, שחקן שהוכיח שגם שחקנים ישראלים יכולים לעבוד ולהשתפר, ושעשה התקדמות אדירה בשנה החולפת. אנחנו בטוחים שאורי הוא חיזוק נהדר לקבוצה, שהוא ישתלב במהרה, ויעזור לצוות הקיים למשוך את הקבוצה קדימה להצלחות בליגה וביול"ב קאפ."

לחצו כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של יצחקי


המזכרת היחידה מימי קלמזון






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();