דורסמן. שוב עוזב



דורסמן עוזב את חולון?
ספסל ,24/06/2008

הבעלים/מאמן, שרק לפני חודש חגג אליפות היסטורית עם הנמרים בסגול-צהוב, לא הגיע הבוקר לפגישה עם אנשי ראשל"צ בנוגע לאיחוד, וכעבור שעות ספורות הודיע על פרישה. אם לא יחזור בו תוך מספר ימים, צפויה ירושלים לתפוס את מקומה בגביע יול"ב.

סביר להניח שזה לא הפרק האחרון ברומן של מיקי דורסמן עם הפועל חולון, אבל נכון להבוקר, הבעלים/מאמן עוזב את הקבוצה אחרי שלוש שנים. לאחר שניהל בימים האחרונים מו"מ עם אנשי מכבי ראשל"צ לגבי איחוד בין הקבוצות, לא הגיע הבוקר דורסמן לפגישה מכרעת, ולאחר מספר שעות הודיע לאנשי חולון על עזיבתו.

בשלוש השנים האחרונות שימש איש העסקים בן ה-42 כמאמן הקבוצה וכספונסר העיקרי שלה. בשתי שנותיו הראשונות זכה באליפות הליגה הלאומית, ובאחרונה הוביל אותה לזכייה היסטורית באליפות המדינה, אחרי ניצחון דרמטי בגמר על מכבי ת"א.

כבר בימים הראשונים לאחר הזכייה, הודיע כי ללא תמיכה עירונית או מממן חיצוני, לא ימשיך להחזיק את הקבוצה בצורה הנוכחית. יש לציין, כי גם במהלך העונה שעברה, לא שיחקה חולון עם שם של ספונסר על חולצותיה, בגלל היעדר עניין מספק של משקיעים.

בשבוע האחרון ניהל כאמור מו"מ עם מכבי ראשל"צ, כאשר כל צד אמור להביא לאיחוד כשבעה מיליון ש"ח. הקבוצה המאוחדת הייתה אמורה להשתתף בגביע יול"ב, ולארח את משחקיה באולם החדש במערב עיר היין. כמו כן, כבר נקבע כי המאמן צפוי להיות זיו ארז, אבל הבוקר כאמור החליט דורסמן לחזור בו.

"זוהי הודעה סופית וחד משמעית", אמר היום לאתר ספורט 5, "אני מודה לקהל, לעוזרים שלי, לצוות שהיה סביבי ולקהל הנפלא. הגעתי למבוי סתום. אני נאלץ להודיע על עזיבה ועכשיו טס לחופש של שבועיים. אני מרים ידיים. עבר חודש וחצי מאז האליפות ההיסטורית שלקחנו. לא חסכתי מאמצים לגייס אנשים עם חזון. הוכחנו שאפשר להצליח עם הקהל הנהדר שלנו, אבל כל נסיונות האיחוד לא הצליחו אז הרמתי ידיים".

עם זאת, בראיונות אחרים, הוא נשמע פחות נחרץ, ואף הציב סוג של אולטימטום לראש עיריית חולון, מוטי ששון, באומרו שיש לו 24 שעות להביא כסף ממקורות אחרים.

חולון, אחת הקבוצות הותיקות בהיסטוריית הכדורסל הישראלי, התדרדרה לבור העמוק בתולדותיה בתחילת העשור הנוכחי, כאשר ירדה לליגה הארצית והייתה על סף פשיטת רגל. הגעתו של דורסמן החזירה את הקהל לאולם הפחים, ולמרות עליות ומורדות רבות ביחסים, שבה הקבוצה לבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי, בצורה שספק אם אי פעם פינטזה.

לאחר המחזור השלישי של העונה, בו נזרק חזיז במשחקה של הקבוצה במלחה מול הפועל ירושלים שגרם לקטיעת אצבעות מידו של המאבטח יואב גליצנשטיין, הודיע דורסמן על עזיבה, ואף פרש לחופשה פרטית בארה"ב, אך אחרי כשבוע, ולאחר לחץ כבד שהופעל עליו מצד השחקנים והמערכת, החליט לחזור לתפקיד המאמן, אותו החזיק באופן זמני העוזר עופר חרותי.

מי שצפויה לרשת את חולוניה בגביע יול"ב היא הפועל ירושלים, שכבר נרשמה לשחק ביורוקאפ. האדומים מהבירה, שקיוו לקבל כרטיס חופשי מפרנסי המפעל, יצטרכו לעבור שני סיבובי מוקדמות, בעוד בני השרון תצטרף רק בהמשך, כנציגה הבכירה יותר של ישראל.

דובר המנהלת, אלון סגל, מסר כי "מנהלת ליגת ווינר מצרה על העזיבה. אנחנו מקווים שהצעד של מיקי דורסמן אינו סופי. אנחנו ניתן זמן סביר להפועל חולון לגבש את עמדתה, לראות מי יפעיל את הקבוצה, ואיך היא תיערך לעמוד בתנאי הסף להופעה בליגת ווינר.

"בנוגע להופעת הקבוצה בגביע יול"ב, הרישום למפעל האירופי צריך להתבצע עד מחר (ד'). בכוונת המנהלת לבקש ארכה של מספר ימים על מנת לאפשר לחולון להתארגן. במידה והיא לא תהיה מסוגלת לעמוד בתנאים הדרושים להופעה במפעל, אז יוחלט מי תהיה הקבוצה שתחליף אותה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();