כספי משך את שמו מהדראפט
ספסל ,17/06/2008

עומרי כספי לא יעמוד לבחירה בדראפט הקרוב לאחר שמשך ברגע האחרון את שמו מרשימת המועמדים. כספי לא קיבל הבטחה מפורשת להיבחר בסיבוב הראשון והעדיף להישאר באירופה כדי לחזק את מעמדו לקראת הדראפט בשנה הבאה.

לאחר מסע של שבועיים במהלכו ערך עומרי כספי מבחנים וראיונות בכ 10 קבוצות NBA – מיאמי, דטרויט, ממפיס, דנבר, קליבלנד, יוסטון (שערכה אימון משותף עם מינסוטה), סאן אנטוניו, סיאטל וניו ג'רזי, החליט עומרי כספי למשוך את מועמדותו מהדראפט הקרוב –

מס' קבוצות נתנו לעומרי להבין כי ישנו סיכוי גבוה מאוד שיבחרו בו בסיבוב הראשון אבל לא נתנו הבטחה מפורשת ועומרי החליט להישאר באירופה מתוך תקווה ואמונה שישפר את מעמדו לקראת דראפט 2009.

כספי: "בוודאי שיש אכזבה מסוימת, אבל עשיתי מאמץ גדול ואני חושב שסה"כ עשיתי עבודה טובה. קשה לקבוצות לתת הבטחה כי זה דראפט עמוק מאוד עם שחקנים מצוינים ואף קבוצה לא רוצה לסגור את האופציות בכך שתתן לי התחייבות. אני עכשיו אנוח מספר ימים, צריך קצת לנקות את הראש, ולבוא בכוחות מחודשים לנבחרת ולעונה הבאה"

גיא הראל, סוכנו של כספי: "עומרי עשה מסע מדהים. אני לא חושב – אני בטוח שהוא היה נבחר השנה בסיבוב הראשון, אבל עומרי לקח החלטה אמיצה והעדיף להימנע מסיכונים מיותרים, מה גם שללא ספק שבקצב ההתקדמות שלו מצבו בדראפט של שנה הבאה יהיה טוב משמעותית. זו הייתה החלטה לא קלה בכלל שנלקחה ממש בדקה האחרונה כי הקבוצות בפירוש ביקשו ממנו להישאר השנה בדראפט. ישנם כ"כ הרבה גורמים מבחינת הקבוצה שמקשים על מתן התחייבות לבחירה בסיבוב הראשון. אנחנו עם הפנים קדימה, ואני בטוח שזה לא יותר מעיכוב קל בדרך לאן שעומרי יגיע. לגבי העונה הבאה – כמובן שקודם כל נשב עם מכבי ת"א, נשמע ונשמיע. יש לי את כל הסיבות להאמין שיהיה בסדר"







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();