דרור כהן פורש מכדורסל
ספסל ,04/06/2008

הפורוורד הותיק של גבעת שמואל תולה את הנעליים בגיל 34, ויעבור לעמדת עוזר המאמן. מהטריו המפורסם יישאר בליגת העל על הפארקט רק מוישל'ה ברנר.

דרור כהן הודיע על פרישה מכדורסל בגיל 34.5. הפורוורד הותיק יישאר בגבעת שמואל וישמש כעוזרו של אורן אהרוני, שפרש בקיץ שעבר והפך למאמן הקבוצה שעלתה לליגת העל.

כהן גדל בנוער של מכבי ת"א, והתחיל את דרכו בבוגרים במכבי ר"ג. עונה לאחר מכן נבחר לתגלית העונה כאשר רשם 11.2 נקודות למשחק במדי מכבי ירושלים, אבל גם אחרי הופעה עם הנבחרת באליפות אירופה 1995, המשיך לנדוד כל שנה ועבר מהפועל אילת לגבעת שמואל.

בקדנציה הראשונה שלו בגבעה נשאר לראשונה לשתי עונות רצופות באותה קבוצה, אבל משם המשיך לעונות בודדות בבני הרצליה ועירוני ר"ג. בעונת 00/01 הצטרף למכבי רעננה כסנטר מחליף, ובקושי ראה מגרש מאחורי יובו סטאנוייביץ' וג'סי סולטרס. למרות זאת, נשאר לעונה נוספת, בה הרשים הרבה יותר.

בעונת 02/03 חזר לגבעת שמואל, ומאז לא עזב אותה. יחד עם אהרוני ומוישל'ה ברנר, הוביל את הקבוצה לתקיעת יתד בליגה הראשונה ולהישגי שיא של חצי גמר גביע המדינה והפלייאוף. בעונת 06/07 ירד עם הגבעה ללאומית, אבל העונה רשם 11.7 נקודות בממוצע ועזר לה לחזור.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();