אשכנזי ממשיך בחיפה
ספסל ,29/05/2008

המאמן הותיק, שבפעם הקודמת שהמשיך עם עולה חדשה לליגת העל לקח את נהריה לגמר הפלייאוף, יישאר אצל הירוקים מהכרמל לעונה שביעית בליגה הבכירה. שי זרצקי עוזר המאמן לא ממשיך ויעזוב גם את קבוצת הנוער. שינויים בהנהלת הקבוצה. הפרטים בפנים.

עונה לא פשוטה עברה על אבי אשכנזי, אבל בסוף הכל הסתדר לו לטובה. המאמן, שהגיע עם הרבה ציפיות כדי להוביל את מכבי חיפה בחזרה לליגת העל, סיים במקום הרביעי בעונה הרגילה בלאומית, ואחרי ניצחון נהדר 1:3 על אלופת העונה הרגילה אליצור מכבי נתניה, השיג את הכרטיס הנחשק.

אשכנזי החל את הקריירה שלו כמאמן צעיר באגודת מכבי חיפה, והוביל אותה תוך שנתיים מהליגה הארצית למקום השביעי בליגת העל. בעונת 99/00 הוחלף ע"י יריב ורשיצקי, וסיים את העונה במכבי קרית מוצקין, עימה ירד ללאומית ב'.

אשכנזי עזב לטובת עירוני נהריה, ובעונתו השניה בה הצעיד אותה בפעם השניה בתולדותיה לליגה הבכירה. כבר בעונת העלייה סיימה נהריה במקום השלישי והעפילה לגמר הפלייאוף. בסה"כ אימן בעין שרה שש עונות, והוביל אותה להופעת בכורה באירופה והיה רחוק פעמיים ניצחון אחד מפיינל פור היורוקאפ.

לפני שתי עונות עזב את נהריה, ובמשך עונה שלמה לא אימן, כאשר במקביל לעבודתו היומיומית ב"יונילבר", פירשן את משחקי הפועל ירושלים בגביע יול"ב. בתחילת העונה הנוכחית חזר למכבי חיפה, ובעונה הבאה והוא ידריך אותה בליגת העל.

שינויים בהנהלת הקבוצה
אבי סיגלר מונה למנהל הקבוצה, אורי שגיא מונה לסגן מנהל הקבוצה טהיה אחראי על סגל השחקנים הזרים וכמו כן יסייע ביוזמות שיווקיות.עו"ד טל אבריאל, עד לפני מספר ימים, כתב "ספסל" בחיפה, מונה לדובר המועדון ויועץ משפטי ויהיה אחראי על ניהול משאי ומתן ועריכת חוזים עם שחקנים ומאמנים. גילי שוורצמן החליט להישאר כמנכ"ל קבוצת הנוער ולא יפעל כמנכ"ל הקבוצה הבוגרת






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();