ליפשיץ חתם באודסה
ספסל ,21/05/2008

הרכז הג'ינג'י מעומר, שיפתח הערב את סדרת גמר הלאומית עם גבעת שמואל, ישחק בעונה הבאה בקבוצה שסיימה העונה במקום הלפני אחרון בליגה האוקראיינית.

ליאור ליפשיץ חתם הבוקר לעונה הבאה בבי.סי. אודסה האוקראיינית. הרכז עוזב את גבעת שמואל אחרי עונה אחת בלבד, בה עזר לה להעפיל בחזרה לליגת העל. הערב הוא יחל השתתפותו בסדרת גמר הליגה הלאומית מול מכבי חיפה.

ליפשיץ, במקור מעומר, עבר בגיל צעיר למכבי ראשל"צ, אבל למרות שכיכב במחלקת הנוער של המועדון, לא קיבל צ'אנס אמיתי בקבוצת הבוגרים. בעונת 05/06 עבר למכבי פ"ת מהלאומית, אבל אחרי שכמעט הדיח את גליל ברבע גמר גביע המדינה, עבר לכפר בלום.

בגליל פרח תחת עודד קטש, והגיע לשיאו עם ערב ענק של 21 נקודות ושישה אסיסטים בניצחון גדול על מכבי ת"א. עונה לאחר מכן עזב לטובת עירוני אשקלון אותה היה אמור להוביל, אבל פציעה ויכולת חלשה שלחה אותו בחזרה ללאומית.

העונה רשם 11.4 נק' ו-6.3 אס' למשחק תחת אורן אהרוני בגבעת שמואל, והיה פקטור חשוב בקבוצה שהבטיחה העפלתה בחזרה אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה.

בי.סי. אודסה, שבשלהי שנות התשעים ותחילת העשור הנוכחי זכתה בארבע אליפויות תוך חמש שנים, סבלה מבעיות כלכליות בשנים האחרונות, ואיבדה את השליטה בליגה למאריופול ובי.סי. קייב העשירות. בשלוש השנים האחרונות, אודסה משתרכת בתחתית הטבלה, והעונה סיימה לפני אחרונה.

בקבוצה, שבעבר הייתה משתתפת קבועה בגביעי אירופה השונים, לא שיחקו זרים רבים בשנים האחרונות, אבל ויטלי אוסנקו כבר שיחק בה לפני ליפשיץ, שהולך בדרכם של ליאור לובין, משה מזרחי, שחר גורדון, אפיק ניסים ואבי סוכר ששיחקו באוקראיינה בשנים האחרונות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();