(צילום: רועי עידן)



דן שמיר התפטר
ספסל ,24/04/2008

חמישה מחזורים לפני תום העונה ולאחר חמישה הפסדים רצופים, מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר, הודיע הבוקר להנהלת הקבוצה על התפטרותו. נכון לעכשיו יחליף אותו זיו ארז.

סיר הלחץ הירושלמי ממשיך לרתוח. דן שמיר התפטר הבוקר לאחר הפסדה החמישי ברציפות של הפועל ירושלים ביום ג' האחרון, למכבי ראשון לציון.
משהו נשבר אצל המאמן הירושלמי לאחר ההפסד. האוהדים קראו לו להתפטר לאחר המשחק וכעבור כ 36 שעות הודיע הבוקר המאמן להנהלהת הקבוצה על התפטרותו.

שמיר זכה עם ירושלים בשני גביעי מדינה, בעונה שעברה הגיע כמטווחי שריקה מפוקפקת לאליפות, אבל בירושלים לא זוכרים לו חסד ולאור יכולתה של הקבוצה בשמשחקים האחרונים החליטו לקבל את התפטרותו כשהם כביכול נותנים לו גב, אך בעצם ציפו להתפטרותו לאחר המשחק/

שמיר רשם בשתי עונות בירושלים 30 נצחונות מול 19 הפסדים במסגרת משחקי הליגה. באירופה רשם מאזן של 14 נצחונות מול 12 הפסדים ובגביע המדינה הוסיף 8 נצחונות מול 2 הפסדים.

נכון לעכשיו יחליף את שמיר, עוזרו בשנתיים האחרונות, זיו ארז, שזוכה להערכת השחקנים.

ארז, ידוע בעיקר כמאמן נוער שפיתח שחקנים רבים ועבד שנים ארוכות בגימנסיה הריאלית ובמכבי ראשל"צ.
המאמן התפרסם לראשונה כאשר הוביל את נוער מכבי ראשל"צ לאליפות מדינה היסטורית, ולאחר שהעלה את אליצור בת-ים מהארצית ללאומית ב', מונה לעוזר מאמן גבעת שמואל. ב98/99, קודם למאמן הראשי בגבעה, אך שלושה מחזורים בלבד הספיקו לו בטרם התפטר וחזר לליגות המשנה, כאשר אימן את מכבי הוד השרון.

שנתיים לאחר מכן שוב קיבל צ'אנס בליגה הראשונה, אבל שוב עזב לאחר שלושה מחזורים בלבד בהפועל חולון. שוב חזר לליגות הנמוכות, קידם בעיקר שחקנים רבים שעברו אצלו בנוער וחזר לתודעה כאשר הדהים את מכבי ראשל"צ בגביע עם אליצור רמלה והכוכב הצעיר מורן רוט. שנה לאחר מכן עברו השניים לרמה"ש בליגת העל, אבל ארז, כבר ניחשתם, לא עבר את הסתיו ושוב חזר לליגות המשנה. בעונה שעברה, יחד עם ליאור ליפשיץ שגדל תחתיו בראשל"צ, לקח ארז את מכבי פ"ת עד רבע גמר הגביע, בו הודחה אחרי הארכה כפולה נגד גליל עליון

את העונה שעברה פתח כמאמן אליצור רמלה בליגה השניה, אבל נקרא לדגל לירושלים, לאחר התפטרותו של דניאל ששר, והחליט לקבל את משרת עוזר המאמן בירושלים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();